harald ja Vee-eit: Sounds like a plan to me!
sähköt hävis e39:stä
Collapse
X
-
täytyy kai huomenna kokeilla paremmalla onnella..Originally posted by harald View PostJep jep, öljyät lukon kunnolla ja aina välillä käyt nylpyttämässä avaimella, niin kyllä se siitä aukenee ! Silläaikaa voit ottaa vaikka olutta kunnei autolla kuitenkaan voi ajaa.
oli kiva hinata tota romua kun ei edes pyyhkimet toiminut matkaa oli kuitenkin 40 km kotia
Comment
-
Alkupään e39 1. avaimella luukun saa auki ilman sähköä mut 2. avaimellaOriginally posted by bmw-tuning View Postcrc:tä laitettu mutta ei avain käänny kuin n 10 astetta ja molempiin suuntiin sama,päättyy kuin seinään.
taitaa olla ainoa keino tehdä luukku penkin selkänojan peltiin :(
että pääsee sisälle
ei aukea.
Comment
-
en väitä että vika olisi välttämättä näissä mutta mulla pyyhkijät,keskuslukot,pissapoika,vilkut lopettivat toimimasta kun GM 3 moduuli oli kärähtänyt,vaihtamalla uus kaikki pelaa.Originally posted by bmw-tuning View Postmissähän vikaa voi olla kun ei starttaa,mittaristossa vain muutama valo,
sisävalot ei toimi, pyyhkijät samoin. ovet ei mene sähköllä kiinni
ajovalot ja parkit+ toimii
takakonttiin en pääse kun ei ole sähköjä ja avain ei toimi lukossa :(
ainoa keino taitaa olla takapenkin takaa pelti leikata auki ja sitä kautta sulakkeisiin?
auto on 96 523
sit toi peräkontti mulla teki saman kun sullakin mutta lähti auki kun käänteli avainta kohtuu voimakkaasti ja samalla paineli peräkontin päältä niin että auto heilu kunnolla eli voimakkaasti .
vikana oli katkennut jousi peräkontin lukon kielestä . eli toi mekanismi saadaan riittävästi liikkumaan kun oikeen rynkyttää mutta älä katkase avainta .
Comment
-
-
"bmw e39" on todennäköisesti ongelman lähteillä. Korimudulin (General module, A1) kautta ohjataan mm. ovien lukitus, pyyhkijät, pesulaitteet, peilien toiminnot, hälytin, sisävalot. Sen kautta tulee ohjaus myös käynnistyksen estolle ja törmäyskytkimelle (inertia switch), jotka saattavat estää käynnistymisen. Syöttö tulee sulakkeilta: F4, F11, F27, F38. Moduli löytyy hanskalokeron takaa (liite).E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
avaimessa on molemmin puolin urat, eli sitten on oikea avain mutta ei auta :(Originally posted by ks528 View Post1. avaimessa on urat molemmin puolin pitkittäin
2 avaimessa ei ole uria.
no takaselkänojaan on tehty nyt luukku ja ryömitty konttiin mutta ei vaikuta sulakkeet akun yläpuolen olevan rikki, kaikissa langat enjänä..
Comment
-
Originally posted by Clavurion View Post"bmw e39" on todennäköisesti ongelman lähteillä. Korimudulin (General module, A1) kautta ohjataan mm. ovien lukitus, pyyhkijät, pesulaitteet, peilien toiminnot, hälytin, sisävalot. Sen kautta tulee ohjaus myös käynnistyksen estolle ja törmäyskytkimelle (inertia switch), jotka saattavat estää käynnistymisen. Syöttö tulee sulakkeilta: F4, F11, F27, F38. Moduli löytyy hanskalokeron takaa (liite).
tuossa se vika saattaa olla, voiko tuota kotikonstein kokeilla mittarilla toimiiko?
Comment
-
Ei se ymmärtääkseni siitä mittailemalla paljon parane. Voi siitä tietysti ne liittimien kontaktit tarkistaa. Taitaa mennä uuden modulin metsästykseksi. Odotellaan, jos palstan korimoduliasiantuntijat vielä antaisivat lopullisen nuijan kopautuksen.Originally posted by bmw-tuning View Posttuossa se vika saattaa olla, voiko tuota kotikonstein kokeilla mittarilla toimiiko?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Itsellä oli kanssa vastaava ongelma E39:n kontin aukaisussa viime kesänä. Tuli purettua keskikonsolia että pääs vaihtamaan palaneita polttimoita ledeihin. Varmuudeks akulta johdot irti ja kontti meni sitten jossain vaiheessa kiinni
sai muuten melko lailla liotella crc:llä ja rasvalla sitä lukkopesää ennenku aukes, se on vaan kokeiltava venkslata ees taas.. Itellä avain ei aluksi mennyt tarpeeks syvälle, niin eipä se paljoo kääntyilly.
BMW F20 120xDa 2016 140kW
Comment
-
Jos se vika on siinä korimodulissa niin kyllähän sen voi viedä osaavalle elektroniikkakorjaajalle joka käy kaikki juotokset läpi ja mittaa komponentit yms. Siellä sisällä on 5 relettä joista joku vois olla hitsannu kiinni, käske vaihtaa releitten paikkaa ja kokeile menikö vika johonkin muuhun paikkaan. Niitten releitten kuuluu muuten sitten helistä kun sitä lootaa heiluttaa, ite ihmettelin sitä ensin mutta ne on kuulemma semmosia että ne helisee...
Comment
-
kokeilin ravistaa sitä ja ainakin joku helis,vaikea erottaa heliseekö kaikki..Originally posted by beemer dreemer View PostJos se vika on siinä korimodulissa niin kyllähän sen voi viedä osaavalle elektroniikkakorjaajalle joka käy kaikki juotokset läpi ja mittaa komponentit yms. Siellä sisällä on 5 relettä joista joku vois olla hitsannu kiinni, käske vaihtaa releitten paikkaa ja kokeile menikö vika johonkin muuhun paikkaan. Niitten releitten kuuluu muuten sitten helistä kun sitä lootaa heiluttaa, ite ihmettelin sitä ensin mutta ne on kuulemma semmosia että ne helisee...
löysin netistä yhden käytetyn modulin joka tulee postissa,purettu samanikäisestä mutta en tullut kysyneeksi onko sama osanumero :(
Comment
-
löyty ehkä vian aiheuttaja, jälkeen päin liikkeessa huolimattomasti laitettu kaukosäädettävän keskuslukkojen yksikön virtajohto auton virtoihin huolimattomasti ja nyt ottanut runkoon.. näkyy pieni kipinä ja mustaa.. mihin ottanut kiinni
olisko se polttanut juuri tuon korimodulin vain jonkun muun..?
Comment
Comment