mahtaakohan olla rasvan puutetta vai mitä, kun välillä keppi on normaali ja välillä jäykähkön oloinen ja suoraan eteenpäin työntäessä menee vitonen pesään? ärsyttävää välillä arpoa mistä välistä se kolmonen löytyy...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n vaihdekeppi ei keskitä aina?
Collapse
X
-
Mulla oli muuten täysin samaa vikaa kovilla pakkasilla! Eli toimii täysin normaalisti kunnes heittää vitosen silmään. Sen jälkeen keppi ei palauttanut kunnolla. Itse vaihtaminen ja vaihteet kuitenkin toimivat aina täysin virheettömästi. Ja selkeästi tuntui kuin keppi ottaisi johonkin kiinni hieman, kun heilutti vapaalla kolmosen alapuolelta vitosen alapuolelle. Nyt kun kelit lämpeni, niin ongelma katosi täysin. Siitä olen päätellyt, että laatikkossa oli joku "kylmänjäykkänä". Vai mistähän vika johtui?------
G31 530d
Comment
-
-
Originally posted by Tappu View Post
Comment
-
-
Originally posted by suffeli View Post"Note: The transmission must be removed to replace the bearing bushes."
Varmaan tosi halpa korjaus jos pitää koko laatikko irroittaaNoh, mulla tuo vika esiintyi vain muutaman kerran, joten tuskin teen mitään asialle...
Comment
-
-
Originally posted by Tappu View PostEi se rasvanpuutetta ole, muutamaan autoon oon joskus tehnyt kyseiset työt ja vika on korjaantunut sillä. On koitettu rasvailla paikkoja mutta huonolla tuloksella.------
G31 530d
Comment
-
-
samaa vikaa täälläkin...E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92