Meni ahdin 01 mallisesta 530d:stä, saako ahdinta mistään fiksummalla hinnalla kuin uuden Laakkoselta/Metrosta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530d, mistä turbo?
Collapse
X
-
Originally posted by kimmon View PostMeni ahdin 01 mallisesta 530d:stä, saako ahdinta mistään fiksummalla hinnalla kuin uuden Laakkoselta/Metrosta?
Postikulut oli jotain 30 eur.
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa111 View PostSuomessa halvimmat 1250 eur, itse tilasin tuolta:http://www.turboladeronline.com/ Postikulut oli jotain 30 eur.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Oisko mitään ideaa asentaa isompi tilalle,siis nostaakohan budjettia aivan tolkuttomasti...Audi S3 -07
Ex: Skoda 120, Opel Kadett -68, Ford Taunus L -76,
Ford Escort LX -84, Ford Sierra -85, Toyota Carina 2 -88,
Toyota Celica GT -89, Toyota Corolla Si -94, Toyota Celica/Supra -84,
BMW 730i -89, Audi S4 -92, Toyota Corolla -89,
BMW 530dA -00, Audi S3 -07
Comment
-
-
Eipä tule isompaa ahdinta tähän konehuoneeseen. Turboladeronlinesta tilasin tänään uuden Garretin, tyyppi näytti olevan sama kuin MB:n isoissa dieseleissä eli GT2556V. Vanha olikin totaalisen räjähtänyt, laakerit täysin sippi, välystä akselissa liki sentti. Samalla sitten syönyt siivistä aika siivut pois kun ovat ottaneet kiinni koteloon.Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
-
Originally posted by kimmon View PostEipä tule isompaa ahdinta tähän konehuoneeseen. Turboladeronlinesta tilasin tänään uuden Garretin, tyyppi näytti olevan sama kuin MB:n isoissa dieseleissä eli GT2556V. Vanha olikin totaalisen räjähtänyt, laakerit täysin sippi, välystä akselissa liki sentti. Samalla sitten syönyt siivistä aika siivut pois kun ovat ottaneet kiinni koteloon.
Ed: Niin ja tietenkin onko tuonti- vai vientiauto jne jne...
Comment
-
-
Originally posted by kimmon View PostEipä tule isompaa ahdinta tähän konehuoneeseen. Turboladeronlinesta tilasin tänään uuden Garretin, tyyppi näytti olevan sama kuin MB:n isoissa dieseleissä eli GT2556V. Vanha olikin totaalisen räjähtänyt, laakerit täysin sippi, välystä akselissa liki sentti. Samalla sitten syönyt siivistä aika siivut pois kun ovat ottaneet kiinni koteloon.
Miten oiri ennenku oli täysin tiensä päässä ? Oliko tehoton, pitikö jotain ihme ääniä jne...
Comment
-
-
Purin omasta huoltoa varten ahtimen ja se joutikin suoraan romukoppaan..
Pakosiipi oli sen näköinen kuin rotat olisi syöneet!
Autolla oli ajettu mittarin mukaan 210Tkm.
Autona 530D vm.2000.
Oli juttua pajalla että ei ole yhtään näiden ahdinta tullut ehjänä huoltoon.
Ahdin piti kevyttä huokumista kylmänä ja lämmettyään kaasupohjassa kiihdyttäessä kevyttä vikinää...
Ei oireillut mitenkään erityisemmin, tavallista laiskempi tosin.
Uusi ahdin tilaukseen ja huomenna paikalleen, kädet ristissä odotellaan koeajoa.:think
Comment
-
Comment