Kyseessä siis -97 190 tkm ajettu E39 523:nen. Auto on suomiauto ja aukottomalla huoltokirjalla ja viimeisin huoltokin pitäs olla just tehty. Liikkeestä ostin auton alle kk sitten ja nyt pari päivää sitten kun ajelin kaupungilla niin huomasin yhtäkkiä että lämmöt on punasella, sitten ajoin huoltsikalle, tutkin ja ilmailin vähän. Auto vaikutti toimivan ihan normaalisti ja nyt aina kun lähtee liikenteeseen niin se käyttää lämmöt tokavikan viivan yli ja kun vedättää konetta niin lämpömittari nousee aika nopeasti.
Lämmöt ei se pääongelma ole mutta nyt auto ei lähde käyntiin kunnolla ilman että avittaa vähän kaasupoljinta painamalla, se käy kuitenkin hyvin sitten kun käynnistyy, mutta auton tehot tosiaan katosi jonnekin ja alakierroksilla ei väännä ollenkaan, ihan kun olis 100 hp kadonnu jonnekin. Jossain motarilla tasakaasulla matka-ajossa kaikki on kuitenkin hyvin ja kulkee tasaisesti. Äkkiseltään vanhojen postejen perusteella kampiakselin tai nokan tunnistin kummittelee mielessä. Mitäs mieltä olette, ja liittyykö lämpöily olennaisesti siihen?
Lämmöt ei se pääongelma ole mutta nyt auto ei lähde käyntiin kunnolla ilman että avittaa vähän kaasupoljinta painamalla, se käy kuitenkin hyvin sitten kun käynnistyy, mutta auton tehot tosiaan katosi jonnekin ja alakierroksilla ei väännä ollenkaan, ihan kun olis 100 hp kadonnu jonnekin. Jossain motarilla tasakaasulla matka-ajossa kaikki on kuitenkin hyvin ja kulkee tasaisesti. Äkkiseltään vanhojen postejen perusteella kampiakselin tai nokan tunnistin kummittelee mielessä. Mitäs mieltä olette, ja liittyykö lämpöily olennaisesti siihen?
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Comment