Juurikin näin. Meidän kylillä on kestäneet uusilla alkuperäisillä vauhtipyörillä ja kytkimillä yli 300hv ja 700nm tehoja, järkevällä käytöllä tottakai.
E39 530D:n Viritys
Collapse
X
-
Kyllä, kaverilla oli 306hv M57 530d:ssä.
535d suuttimet, 330d ahdin, isompi cooleri ja tyhjä putki.
Toisella kaverilla e46 330d (tosin M57n) 535d suuttimilla, tyhjällä putkella ja ohjelmalla 316hv/740nm.
Tällä autolla oli ajettu himpun vajaa 400tkm ja alkuperäinen kaksoismassavauhtipyörä levisi jo kotimatkalla penkistä.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by |parsakaali| View PostMuuttuuko alakierroskäytös miten paljon isomalla ahtimella? Nouseeko heräämispiste ja tuleeko viivettä?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Pystyisiköhän nokileka toimittamaan meikäläiselle korvausta vastaan sopivan laipan tuohon sigun autoon?
Ihan vain siinä mielessä jos tuo alkuperäinen turbo päättää sanoa kohta poks(276tkm).
Eikös joku sälli ollut täällä manualisoinut oman automaatti e39? Tämäkin voisi ehkä kiinnostaa jossain vaiheessa, mikäli tuo auton rassaaminen lähtee totaalisesti lapasesta.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by |parsakaali| View PostMielenkiintoista. Olen tutkiskellut yhtä 530d:tä missä herääminen nousi 2000rpm paikkeille. Isommalla ahtimella.
Toki jos joltain löytyy täältä Raumalta päin vermeet datan seuraamiseen niin ihan mielelläni tuon auton koekaniiniksi. Vehje on muuten täysin vakio, mutta ahdin vaihdettu.
Originally posted by BreeZiPystyisiköhän nokileka toimittamaan meikäläiselle korvausta vastaan sopivan laipan tuohon sigun autoon?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
turbo
Millähän kilsoilla noi turbot on kosahelleet? Itellä 404tkm ajettu 530d ohjelmoitu on.. onkohan mahdollisesti jo kerran vaihdettu? Ei välttämättä enää täysillä kule turbo ku mustaa tuntuu tulevan ku vedättää.. en kyllä tosin tiedä missä on ohjelmoitu/lastutettu eli onko parhaiten tehty.. onko noihin jotain halpa lastuja joita kannattaa kiertää kaukaa? Ja vielä semmonen että jos tulee turbon vaihto eteen nii onko jotain 535 tai isompaa turboa joka passaa suoraan? Autohan on st mersun jälkeen ensimmäinen bmw ja olen vielä merkin ja mallin kanssa melko hukassa joten viisaammat valaiskoon jos joutaa :think kiitos ja anteeksie39 530da -99
Comment
-
-
e60 530d turbo menee paikalleen melkeen heittämällä ja riittää ilmeisesti sinne 350hv asti jos oon oikein ymmärtänyt.eli garret 2260v hakuseen jos turbon vaihtoon joudut.alkupään 530d turbon siipiä ohjataan sillä alipaine kellolla kun taas uudemmissa 530d:ssä tulee jos sähköinen siipien ohjausE60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View Poste60 530d turbo menee paikalleen melkeen heittämällä ja riittää ilmeisesti sinne 350hv asti jos oon oikein ymmärtänyt.eli garret 2260v hakuseen jos turbon vaihtoon joudut.alkupään 530d turbon siipiä ohjataan sillä alipaine kellolla kun taas uudemmissa 530d:ssä tulee jos sähköinen siipien ohjause39 530da -99
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View Postmikäs on muuten 535d solenoidi suuttimien varaosanumero mitä ne on näihin e39 530d:hen laitelleet?
Kysymys: Käykö m57n pakosarja m57:aan? Eli jos meinaa turbopäivitystä, kannattaako vaihtaa myös p-sarja samalla modernimpaan?
Kiitos.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Lastutuksesta: jos autoa viritetään niin paljon, että muutoskatsastus vaaditaan, on mielestäni aika riskialtista ajella ilman muutoskatsastusta. Jos sattuu kolari, ja joku asiansa osaava vakuutustarkastaja alkaa tonkimaan auton moottorinohjaussoftaa, saattaa vakuutusasioiden kanssa tulla ongelmia.
Onkohan ennakkotapauksia olemassa?
En ole viritystä vastaan, mutta itse en uskalla em. syystä. Ottaa kaaliin maksaa korkeita vakuutusmaksuja ja sitten, kun omasta tai jonkun muun syystä mällään auto, ei vakuutuksesta tulisi latiakaan ja saisi korvata myös toisen auton/henkilön vahingot.
Kalliita riskejä, kannattaa varmaan vaan ostaa vakiona tehokkaampi auto, jos haluaa lisää voimaa.
Realismi saattaa kuulostaa tylsältä ja sitähän se tietenkin onkin. Mutta järki päässä...
Comment
-
Comment