Announcement

Collapse
No announcement yet.

540i e39 -97 abs-anturin vaihto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • V-Power
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1333
    • Varsinais-Suomi

    540i e39 -97 abs-anturin vaihto?

    En ole ennen kyseistä hommaa tehnyt.Kuulin,että homma olisi suht helppo itse tehdä.Kyseessä olisi etu vasemman pyörän anturi.Mistäpäin anturi löytyy ja miten homma menee?Mielipiteet motonetin antureista :think
    E36 95 316i Sedan
    E39 97 540i Touring
    E46 99 320Ci Coupe
    E53 01 X5 4,4 V8
    E65 05 730d
    F10 11 523i Sedan
    F90 08 320i Sedan
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Sieltä se navasta löytyy kun seuraa johtoa ja on kiinni kuusiokoloruuvilla, edestä yleensä lähtee helpommin kuin takaa irti.

    Motonetin anturit toimii siinä missä alkuperäinenkin.

    Mulla olisi yksi alkuperäinen uusi anturi ylimääräisenä jos kiinnostaa.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • Vehkis
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2007
      • 1441
      • Turku

      #3
      Originally posted by V-Power View Post
      En ole ennen kyseistä hommaa tehnyt.Kuulin,että homma olisi suht helppo itse tehdä.Kyseessä olisi etu vasemman pyörän anturi.Mistäpäin anturi löytyy ja miten homma menee?Mielipiteet motonetin antureista :think
      Jos saat auton nosturille,tai pääset muuten auton alle helposti niin hommassa ei mene kuin puoli tuntia..Ainut mikä hommassa voi vähän vastustaa,niiin se anturi on varmaan aika vitun tiukassa siellä kolossa,mutta kyllä se sieltä lähtee kun vähän naputtelee..
      Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
      ex E39 535iA -97
      sekä x määrä riisikippoja


      Kesäautona toimii vw kupla -65

      Comment

      • Vee-eit
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 709
        • Turku

        #4
        Ihan helppo homma, vanha anturi ei todennäköisesti lähde ehjänä irti, mutta sehän jo rikki muutenkin. Kun porailet vanhaa pois, ole tarkkana ettet poraa hammaskehään saakka. Kyllä ne motonetin anturit siellä toimii siinä missä muutkin.
        Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

        Comment

        • V-Power
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2006
          • 1333
          • Varsinais-Suomi

          #5
          Jep,jep.Kiitokset neuvoista.pitänee lähteä yrittämään!
          E36 95 316i Sedan
          E39 97 540i Touring
          E46 99 320Ci Coupe
          E53 01 X5 4,4 V8
          E65 05 730d
          F10 11 523i Sedan
          F90 08 320i Sedan

          Comment

          • Behemoth
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2006
            • 562

            #6
            Runsaasti vaan rostlösarea siihen kuusioruuviin nii rupeaa irtoaan.
            E66 730Ld LCI

            ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

            Comment

            • V-Power
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2006
              • 1333
              • Varsinais-Suomi

              #7
              Anturi vaihdettu.hommaan meni n.tunti,ihmettelyt pois niin puoli tuntia.Anturi lähti johdosta nykäisemällä pois.nyt pelaa taas jarrut,ei muutakuin katsastukseen!
              E36 95 316i Sedan
              E39 97 540i Touring
              E46 99 320Ci Coupe
              E53 01 X5 4,4 V8
              E65 05 730d
              F10 11 523i Sedan
              F90 08 320i Sedan

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎