BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Konetilassa kuskin puolella iskaritolpan läheisyydessä on kuvan kaltainen säätömoottori, laita apumies kääntämään avaimen kakkosasentoon ja kuuntele/katsele itse moottorin toimintaa.
Mahdollisuuksia:
-Vaijeri pompannut pois kaasuläpältä
-Vaijeri poikki (ei oo kallis uutenakaan merkkiliikkeestä)
-Säätömoottori rikki (korjattavissa jos osaa)
Purin huohottimen ja putsasin sen, kokoon laiton jälkeen ei sitten luistonesto toimi enää ja valo palaa aina. Se moottori kääntää läppää kun virrat laittaa päälle, valo välähtää mittaristossa ja jää palamaan. Siitä moottorista saa luukun auki ja näkee sen rattaan mikä vetää vaijeri, se vaijeri on hiukan rispaantunut, mutta liikkuu hyvin.
Kaasuläpän päästä vaijeri oli osittain poissa muovisen ohjurin urasta. Virrat päälle käännettäessä se testaa läpänliikkeen ja se ei tietenkään ollut oikea, joten valo syttyi tauluun. Nyt taas toimii.
Comment