Kun ei oo tästä tietoo lötynyt, niin kysytäämpä...
Onko kellän omakohtasta kokemusta tai tietoo tuon M5 etujousen yläpään / jousilautasen sopivuudesta tavan e39 tourinkiin, jossa Boge-sportti pumput ja Eibachin madallusjouset.
Tuolta löytyy kuva molemmista (thread 22): http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92832&page=3
Ilmeisesti M5 iskareiden varsi on halkaisialtaan sama? ainakin Real OEM:n mukaan iskarin pultti on ainakin sama (kierre ja koko), kuin perus iskarissa.
Mitenkäs toi M5:sen jousen ylin kierros? onko siis M5 jousilautasessa samanlainen lovi tuolle jousen päälle, kuin perus jousilautasessa?
M5: http://www.realoem.com/bmw/showparts...41&hg=31&fg=10
Perus setti: http://www.realoem.com/bmw/showparts...56&hg=31&fg=10
Onko vaihto siis plug and play hommia... siltä ainakin omasta mielestä näyttää. Aihe kiinnostaa lähinnä alustan madalus mielessä. Ei oo halukkuutta vaihtaa jousia, kun oon tyytyväinen Eibachin ajotuntumaan. Pitäs silti saada keulaa 1-2cm alemmas.
Onko kellän omakohtasta kokemusta tai tietoo tuon M5 etujousen yläpään / jousilautasen sopivuudesta tavan e39 tourinkiin, jossa Boge-sportti pumput ja Eibachin madallusjouset.
Tuolta löytyy kuva molemmista (thread 22): http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92832&page=3
Ilmeisesti M5 iskareiden varsi on halkaisialtaan sama? ainakin Real OEM:n mukaan iskarin pultti on ainakin sama (kierre ja koko), kuin perus iskarissa.
Mitenkäs toi M5:sen jousen ylin kierros? onko siis M5 jousilautasessa samanlainen lovi tuolle jousen päälle, kuin perus jousilautasessa?
M5: http://www.realoem.com/bmw/showparts...41&hg=31&fg=10
Perus setti: http://www.realoem.com/bmw/showparts...56&hg=31&fg=10
Onko vaihto siis plug and play hommia... siltä ainakin omasta mielestä näyttää. Aihe kiinnostaa lähinnä alustan madalus mielessä. Ei oo halukkuutta vaihtaa jousia, kun oon tyytyväinen Eibachin ajotuntumaan. Pitäs silti saada keulaa 1-2cm alemmas.
Comment