moi. eli olen omistanut (yhdessä rahoitusyhtiön kanssa) e39 M5:sen vuosimaillia 2000 nyt 8 päivää.. auto on suomesta ja sillä on menty 83000km. ainoa mikä on ruvennut pikkaisen hämäämään on kytkimen käytös täyskaasutuksissa. tehnyt tätä nyt 3 kertaa eli:
kierrokset n. 6500 ja vaihtaa isompaa silmään niin kytkin luistaa seuraavalla vaihteella, kuulostaa kun kävisi välillä ikäänkuin tyhjäkäynnillä ennen kun menee seuraava vaihde päälle. sitten kun menee niin luistattaa vielä hetken aikaa. jalka ei siis tämän "luiston" aikana ole koskenutkaan kytkimeen. ei tee sitä siis läheskään aina mutta tämän kolme kertaa kuitenkin. tapahtunut kerran vaihtaessa ykköseltä kakkoselle ja kaksi kertaa kolmoselta neloselle.
onko kellään kokemuksia vastaavasta tai tietoa mitä remppaa on tulossa (lue:minkä hintaista)?
on eka bemarini, joten foorumikin on mulle ihan yhtä uus juttu jun autokin.
muuten auto on tuntunut oikein kivalta (mutta ärhäkkäältä)peliltä!
kierrokset n. 6500 ja vaihtaa isompaa silmään niin kytkin luistaa seuraavalla vaihteella, kuulostaa kun kävisi välillä ikäänkuin tyhjäkäynnillä ennen kun menee seuraava vaihde päälle. sitten kun menee niin luistattaa vielä hetken aikaa. jalka ei siis tämän "luiston" aikana ole koskenutkaan kytkimeen. ei tee sitä siis läheskään aina mutta tämän kolme kertaa kuitenkin. tapahtunut kerran vaihtaessa ykköseltä kakkoselle ja kaksi kertaa kolmoselta neloselle.
onko kellään kokemuksia vastaavasta tai tietoa mitä remppaa on tulossa (lue:minkä hintaista)?
on eka bemarini, joten foorumikin on mulle ihan yhtä uus juttu jun autokin.
muuten auto on tuntunut oikein kivalta (mutta ärhäkkäältä)peliltä!
Comment