Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ongelmia E39 540:ssä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikko-n
    Newbiemmer
    • Dec 2006
    • 8

    Ongelmia E39 540:ssä

    Elikkä vika 1:
    Välillä terävässä töyssyssä autosta häviää KAIKKI virrat vajaaksi sekunniksi. Akulta lähteviä piuhoja heiluttelemalla ei esiinny pätkimistä. Piuhat startilla ovat myöskin kunnolla kiinni. Onko muilla ollu vastaavia ongelmia?

    Vika 2:
    Näyttöön tulee välillä teksti: CHECK LOCK PLATE...... Lopuista en saanu selvää kun on noita pikseleitä pimeenä.
  • Jaakeri
    BTCF Member
    • Aug 2005
    • 364
    • Kurikka

    #2
    Originally posted by mikko-n View Post
    Vika 2:
    Näyttöön tulee välillä teksti: CHECK LOCK PLATE...... Lopuista en saanu selvää kun on noita pikseleitä pimeenä.
    sama vika oli omassa e39 535, sateisella kelillä välillä syttyi sisävalot ja sama teksti mittariin. ? mitä mahtanee tarkoittaa? mittarissa kyllä vähän pikseli vikaa joten voi olla muukin teksti mutta suunnilleen tuan sai selvää?


    ja tuohon vika1. sattuisko virta johto ottaa johonki maihin kun auto heilahtaa? vanhassa 525 otti turboon virtajohto kiinni ja virrat katosi, yleensä silloin kun vähä burnista koitti
    Last edited by Jaakeri; 10-07-2007, 21:08.

    Comment

    • soldia
      Banned
      • Feb 2006
      • 725
      • Planet X

      #3
      Oisko virtalukon pohjaan liittyvä juttu?

      Joku prikka jossain temppuilee...

      Comment

      • S.P.R
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 1009
        • Oulu area

        #4
        Originally posted by soldia View Post
        Oisko virtalukon pohjaan liittyvä juttu?
        Suurella todennäköisyydellä on! Omassa 540:ssä kun kanttasi kovasti mutkaan niin virrat hävisi hetkeksi, tosi kiva

        Comment

        • Tenox
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 1732

          #5
          Siis ihan kaikki virrat, vai koneen sytytys vaan? E34 540ia hukkasi vajaaksi sekaksi sytytyksen ja muutaman viikon päästä ei lähtenyt kylmänä kunnolla käymään. Syynä oli hajoamassa oleva kampiakselin asentotunnistinanturi. Toki jos KAIKKI virrat katoaa ei ole tuossa vika.
          Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

          Comment

          • Harzzza
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2006
            • 218
            • Tampere

            #6
            Originally posted by Tenox View Post
            Siis ihan kaikki virrat, vai koneen sytytys vaan? E34 540ia hukkasi vajaaksi sekaksi sytytyksen ja muutaman viikon päästä ei lähtenyt kylmänä kunnolla käymään. Syynä oli hajoamassa oleva kampiakselin asentotunnistinanturi. Toki jos KAIKKI virrat katoaa ei ole tuossa vika.
            öö..mites tuollanen käynnistys"ongelma" ilmenee ? Itellä sahhuuttaa pidempään joskus käynnistäessä, jopa n. 3 sek pisimmillään, välillä lähtee puolessakin sekunnissa... Onks toi normaalia vai johtuuko kans asentotunnistimesta tossa 3.0 M60 : ssä ?

            Comment

            • Arnolds
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 3310
              • Kajjjaani

              #7
              Originally posted by Harzzza View Post
              öö..mites tuollanen käynnistys"ongelma" ilmenee ? Itellä sahhuuttaa pidempään joskus käynnistäessä, jopa n. 3 sek pisimmillään, välillä lähtee puolessakin sekunnissa... Onks toi normaalia vai johtuuko kans asentotunnistimesta tossa 3.0 M60 : ssä ?
              Siltähän tuo näyttäis johtuvan, ei muuta kuin mittaamaan arvot.
              F26 xDrive20d TwinPower

              EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

              Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

              Comment

              • Valkman
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 712
                • Helsinki

                #8
                Originally posted by Harzzza View Post
                öö..mites tuollanen käynnistys"ongelma" ilmenee ? Itellä sahhuuttaa pidempään joskus käynnistäessä, jopa n. 3 sek pisimmillään, välillä lähtee puolessakin sekunnissa... Onks toi normaalia vai johtuuko kans asentotunnistimesta tossa 3.0 M60 : ssä ?
                Tsekkaisin nokka-tunnistimen ainakin... siis mikäli sellainen tuossa motissa olikaan (ei pysty hahmottamaan tunnusnumeron perusteella ikää)

                Comment

                • Ileee
                  BTCF Member
                  • Oct 2005
                  • 1027
                  • Espoo

                  #9
                  Jos tosiaan kaikki virrat lähtee, niin tekisin turvallisuuden nimissä ehkäpä vähän isompaankin laskuun korjaukset. Ei ole hääviä "kantata kulmaan" ja löytää itteäs jostain puusta tiiviissä paketissa penkin ja ratin välissä kun vika oli BMW:ssä.

                  Ei ikinä tiedä mitä tapahtuu kun joka paikkaan menee vähän uudemmissa autoissa jonkinlainen piuha ja tulee sähkövikoja...
                  __________
                  E92 BMW 335i M-Sport -12

                  "Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎