Kävin heittää braatvurstilla lapin reissun ja tullessa pohjosesta huomasin, että kylläpä auto on nuhaisen oloinen. Ajattelin johtuvan tavaramäärästä. No kotona purettiin autosta kamat veks ja tilanne sama. EI VEDÄ MITENKÄÄN matalilla kierroksilla! Vaihdoin uuden ilmanputsarin ja sen verran tilanne muuttui, että lähtee huonosti käyntiin ja tyhjäkäynti heijjaa. Onko tässä nyt joku sellanen oppiva sytkä eli akkukaapelia irti ja sillei????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528i prkl:een nuhainen
Collapse
X
-
Käytin akkukaapelia puoli tuntia irti. Nyt rupes sitten jakopäästä kuulumaan rallatus. Liekkö sitten vanos sanonu ihtesä irti. Mikäs siinä vanoksessa hajoo?Last edited by Hartza´s garage; 16-07-2007, 21:54.E39 528i vm. -96
Comment
-
-
Originally posted by Hartza´s garage View PostMissäköhän sais pikaisesti luettua noi vikakoodit PK-seudulla, että sais auton kuntoon. Pitäs viikonloppuna lähtee autolla takas reissun päälle...
Esimerkiksi RahuE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Nokka-akselin asema-anturi... takuuvarmasti! ... mutta mittaa yleismittarilla varmuuden vuoksi vastuarvot suoraan liittimestä... itsellä oli täysin kuollut. Toki tuo vedon TOTAALINEN puute on tapauskohtaista ja miten kukin sen kokee...
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=102827
Laakkoselta löytyy hyllystä hintaa about 100 euroa...Last edited by Valkman; 18-07-2007, 20:06.
Comment
-
-
Jos vaan vastusarvot ovat täysin pielessä, niin uusi anturi vaan tilalle... vikakoodeja ei siinä vaiheessa tarvita.
Nyt en muista pinnejä ulkoa, mutta liittimestä löytyy kolme, joista teet kaksi mittausta. Vierekkäisten (ei väliä kumpi laita) välistä joko luokkaa 15 ohmia tai 2 ohmia ja laitimmaisten välistä toinen edellämainituista... itsellä seilaili n. 50 ohmissa ja naputtelemalla anturia tuli hetkeksi järkeviä lukemia, mutta muuttui taas oudoiksi... käytännössä äärettömällä arvolla anturi on takuulla risa.
Comment
-
-
Originally posted by Hartza´s garage View Postsensorin töpseli näyttäs olevan aika syvällä imusarjan alla ja anturin edessä vanoksen solenoidi vissiin tarttee ottaa pois edestä. Onko tarvinnu purkaa muuta rompetta pois edestä?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment