Originally posted by Terjama75
View Post
e39 käsijarru
Collapse
X
-
no mitä kaikkea sieltä nyt pitää purkaa?? sillä kysyn ko noin 15 min sitten meni vaijeri poikki
e46-00 320CIA (2.2)
e65-04 730d sport
e38-96 740i 4.4
e46-01 330d touring
e30-88 320i touring
e36-96 328i coupe
e21-82 315
e21-79 320
e30-82 316 (2.0 M10)
e12-78 525 (3.3)
_______________________________________________
e53-02 x5 4.4i sport / e39 -96 528i `"sportattu"
-
Älä ota vanhaa vaijeria pois. Käyttävät sitä kuulemma uuden paikalleen laittamiseen. Työt oli muistaakseni tunnin kaks riippuen miten helposti saavat jarrukengät ym. romut pois..tahtovat olla ruosteessa. Itse revin ton vanhan kuikkaan ja korjaamon mukaan sieltä otetaan kardaani akselia myöten rojua alas..tulipeltiä ym. Tuon homman kesto siis 4-5 tuntia eli hinta kaksinkertainen. Itse aion vielä huomenna koettaa asentaa tuo vaijeri jollain sähkömiehen läpivientivaijeri tyyppisellä ratkaisulla.Originally posted by sammy2 View Postno mitä kaikkea sieltä nyt pitää purkaa?? sillä kysyn ko noin 15 min sitten meni vaijeri poikki
-----------------------------------
320d STW -08
aikaisempaa kalustoa:
525 e39 -01, 2x e39 530d, c220 MB, e270 MB, VW pasuuna 1.mahoton, VW poloinen, VW vento, Audi A4, pari ranskalaista, Skooda Octaavia, Fiat uuno
Comment
-
Joo ei kannata tempaista vanhaa vaijeria heti pois. Pelkkä vaijerin suojakuori pois ja iiden vaijerin pää siihen vanhaan vaikka kutistesukalla kiinniOriginally posted by Terjama75 View PostÄlä ota vanhaa vaijeria pois.
Joutuu nimittäin joskus vähän kiskomaan että saa kabiinin puolelle uuden vaijerin
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
Comment