Onko kellään asennettuna tällaista tai vastaavaa settiä, tai ylipäätään sähköflektiä E39 540/M5 sen viskon tilalla?
Lisätietoja Klik-Klik --> Tuotesivulle
Tuo settihän itse asiassa sisältää myös alusyylarin, flektin, paisuntasäiliön, anturit ja elektroniikan sekä letkuja ja muita. Koko jäähdytys uusiksi, jenkeissä hintaa reilut $1100.
Päätin että visko saa lähteä tuosta M5:ta, ärsyttää ensinnäkin jo ilmiönä, että jos autolla on hetken parkissa ajon jälkeen (kone lämpenee kun ajoviima loppuu) ja sen jälkeen lähtee ajamaan, on fiilis kuin vanhalla Volvolla tai jollain muulla tuomiopäivän masiinalla kun flekti puhkuu niin ettei kone meinaa jaksaa vetää.
Toiseksi, netissä ollut sen verran noita kauhutarinoita missä +100tkm kohdalla on E39:istä vakiovisko lähtenyt lentoon ja lavat kolisseet pitkin konehuonetta ja jopa konepellistä läpi, että ei oikein houkuttele.
Joten sähköflekti pitäisi viritellä tilalle heti kunhan keksin mistä saisi mahdollisimman bolt-on kitin ettei itse tarvitsisi alkaa kiinnikkeitä ym. rakentelemaan?
Lisätietoja Klik-Klik --> Tuotesivulle
Tuo settihän itse asiassa sisältää myös alusyylarin, flektin, paisuntasäiliön, anturit ja elektroniikan sekä letkuja ja muita. Koko jäähdytys uusiksi, jenkeissä hintaa reilut $1100.
Päätin että visko saa lähteä tuosta M5:ta, ärsyttää ensinnäkin jo ilmiönä, että jos autolla on hetken parkissa ajon jälkeen (kone lämpenee kun ajoviima loppuu) ja sen jälkeen lähtee ajamaan, on fiilis kuin vanhalla Volvolla tai jollain muulla tuomiopäivän masiinalla kun flekti puhkuu niin ettei kone meinaa jaksaa vetää.
Toiseksi, netissä ollut sen verran noita kauhutarinoita missä +100tkm kohdalla on E39:istä vakiovisko lähtenyt lentoon ja lavat kolisseet pitkin konehuonetta ja jopa konepellistä läpi, että ei oikein houkuttele.
Joten sähköflekti pitäisi viritellä tilalle heti kunhan keksin mistä saisi mahdollisimman bolt-on kitin ettei itse tarvitsisi alkaa kiinnikkeitä ym. rakentelemaan?
Comment