Originally posted by Esal
View Post
E39 peruutustutka ei toimi
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Frozzu View PostItse kyllä kädellä testasin kaikki tutkat ja näytti pelaavan kaikki, että olisiko sitten liittimissä kuraa pääseekö liittimiin käsiksi tuolta akkukotelosta jotenkin vai miten?
Mulle laitettiin vetokoukku e46 farkkuun ja puskuri oli irti, sen jälkeen alkoi viat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Esal View PostMulla piippaili koko talven, mutta taas ok. Liittimet kun putsaa niin voi päästä helpolla, kun ovat kuralle alttiina ja siinä ei tarvi merkkihuoltoakaan. Vikakoodit tietysti kannattais lukea ensin, niin tietäis heti oikean anturin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Frozzu View PostTietääkö kukaan? Paljonko tuon korjaus suurinpiirtein maksaisi jos vie merkkihuoltoon?
Leave a comment:
-
-
Tietääkö kukaan? Paljonko tuon korjaus suurinpiirtein maksaisi jos vie merkkihuoltoon?
Leave a comment:
-
-
Itsellä kanssa samanlaista ongelmaa ilmentynyt parin päivän aikana. Eilen liikkeelle lähtiessä, tarkemmin sanoen peruuttaessa, alkoi piippaamaan ilman syytä ja piippaili koko eilisen päivän.
Tänään kun aamulla lähdin ajamaan niin peruutustutka toimi ihan normaalisti, kun pääsin kaupungille ja moottori lämpesi niin alkoi taas pitämään piippaamista.
Testasin kädellä sensorit ja näyttäisi jokainen toimivan (testasin aamulla jolloin toimi normaalisti ja nyt myöhemmin kun piippasi niin testasin uudestaan ja toimi hyvin kaikki vieläkin).
Ilmeisesti siis kyseessä johtosarja. Miten tuohon pääsee nyt sitten käsiksi ja onko kuinka kallis uusia vai pystyykö "kikkailemaan" jotenkin?
Leave a comment:
-
-
Lähtihän se tutka takaata irti. Aikas helposti sai kun vai sai ängettyä kätösen väliin..
Rikkihän tuo anturi on kun naksuu vaan erittäin vaimeasti..
Leave a comment:
-
-
Mulla oli kans aikanaan toi keskimmäinen anturi rikki. Asentaja väänteli kahdesta pitkästä ruuvarista ton "pro" työkalun ja päästeli lukituksen auki ja vaihto anturin mitään sen enempää purkamatta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rado View PostEikö jossain topikissa sanottu että anturiin pääsee käsiksi ilman purkua altapäin?
Kumpi on todennäköisempää: Anturi on rikki vai hapettunut liitos?
Liitokseenko pääsee altapäin muttei anturia pysty sitäkautta repiä irti?
Uskon enemmän anturivikaan kuin hapettumaan mutta molemmat toki mahdollisia.
Leave a comment:
-
-
Eikö jossain topikissa sanottu että anturiin pääsee käsiksi ilman purkua altapäin?
Kumpi on todennäköisempää: Anturi on rikki vai hapettunut liitos?
Liitokseenko pääsee altapäin muttei anturia pysty sitäkautta repiä irti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rado View PostMiten facelift touringin taka peruutustutkat puretaan?
Keskimmäinen "tutka" rikki joten voiko jotenkin "kaivaa" esiin vai pitääkö koko puskuri repiä irti?
Leave a comment:
-
-
Miten facelift touringin taka peruutustutkat puretaan?
Keskimmäinen "tutka" rikki joten voiko jotenkin "kaivaa" esiin vai pitääkö koko puskuri repiä irti?
Leave a comment:
-
-
Vielä peruutustutka toimii, mutta miten on voiko noin e39 touringin vm.-99 puskurissa olevia antureita maalata puskurin sävyyn? Tällähetkellä on kuin kaksi finniä puskurissa. Joissakin olen nähnyt maalattuja antureita, mutta onnistuuko tuo ihan kotioloissa?
Miten reunassa olevat listoihin kiinnitetyt anturit lähtevät irti? Pitäisi vaihtaa vanhojen kromilistojen tilalle shadowline listat niin joutuu nuo irrottamaan. Kysytään vielä samalla, että miten listat irtoavat puskurista? Jostain luin, että myös keskeltä on irroitettava touringin puskurin päällä oleva leveämpi lista ennenkuin sivulistat lähtevät irti.
Leave a comment:
-
-
Onko touringissa samanlaisia ongelmia tuon hapettumisen kanssa? Mulla taitaa olla yksi anturi sökönä ja voisin katella nuo johdot ensin..
-Kähmy
Leave a comment:
-
-
Originally posted by AkiV View Postnäkyykö piuhat puskurin alta vai miten noitten vaihto etenee?
tarviiko puskuri irrottaa kokonaan?
taitaa olla kontaktivikaa mulla eli pitäs se piuhotus tutkia... kai sen löytä kun lähtee pyllisteleen puskurin alle? :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: