pikku pikku probleema - - avaimen namikasta painamalla ovet aukeaa moitteetta, mutta lukitus ei onnistu aina....?? missä lie vika tommoseen puolittaiseen toimimiseen?:think avaimen patteri? akku?...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 keskuslukituksesta
Collapse
X
-
Originally posted by jkurtti View Postpikku pikku probleema - - avaimen namikasta painamalla ovet aukeaa moitteetta, mutta lukitus ei onnistu aina....?? missä lie vika tommoseen puolittaiseen toimimiseen?:think avaimen patteri? akku?...G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
keskuslukko
Originally posted by jkurtti View Postpikku pikku probleema - - avaimen namikasta painamalla ovet aukeaa moitteetta, mutta lukitus ei onnistu aina....?? missä lie vika tommoseen puolittaiseen toimimiseen?:think avaimen patteri? akku?...
Mulla oli saman tapainen vika toisessa avaimessa. Laakkosella yks tuttu näytti miten ne pitää koodata jotta ne toimis taas, mä hölmö en kirjottanut sitä ylös, mutta sitten toimi kyllä.
Se teki jotenkin silleen että laitto avaimella virran päälle otti pois, painoi keskinappia kolmekertaa ja sitten piti avausnappia pohjassa niin kauan että lukot räpsähti auki ja kiinni. Sitten pitää koodata toinen avain heti perään muuten se ei onnistu. tää ei paljoo auta kun en muista tarkkaan kokeile tai kysy pikahuollosta mua ne neuvo (maksutta) Avaimessa on akku, ei paristoa.Lohja
Comment
-
-
avain
Originally posted by jkurtti View Postpikku pikku probleema - - avaimen namikasta painamalla ovet aukeaa moitteetta, mutta lukitus ei onnistu aina....?? missä lie vika tommoseen puolittaiseen toimimiseen?:think avaimen patteri? akku?...
Niin se vielä että avain latautuu virtalukossa muuten koodi häviää. Molenpia avaimia pitää käyttää. Lataus kestää monta tuntia.Lohja
Comment
-
-
Originally posted by jkurtti View Postavaimen patteri? akku?..."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Uudemmissa (ainakin minun -01 540) tosiaan akku avaimen sisällä joka lataantuun avaimen ollessa virtalukossa. Akkua ei voi vaihtaa koska uutta "salmiakki avainta" ei saa ehjänä osiksi... Uusi avain maksaa noin 170€!! :(Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostUudemmissa (ainakin minun -01 540) tosiaan akku avaimen sisällä joka lataantuun avaimen ollessa virtalukossa. Akkua ei voi vaihtaa koska uutta "salmiakki avainta" ei saa ehjänä osiksi... Uusi avain maksaa noin 170€!! :(Sotilaat eivät kuole, vaan vetäytyvät helvettiin ja ryhmittyvät uudelleen
Comment
-
-
Originally posted by Moonshine View PostVanhemmissa e39:ssä patterit, uudemmassa sitten akku tai jotain muuta. Ja mainittu oireilu sopisi tosiaan pattereiden loppumiseen (antaa avata muttei lukita).
Olisikohan se sitten se koodausjuttu mikä auttais vai onks se vaan uudempiin akullisiin avaimiin... :thinkG30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96