Announcement

Collapse
No announcement yet.

528i E39 LÄMMÖT TAPISSA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8972
    • Kellokoski

    #16
    Kannattaisi koittaa ilmata vielä kunnolla.
    http://www.btcf.fi/forum/showthread....ghlight=ilmaus siitä vähän vinkkiä ilmaukseen.
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • okko
      BTCF Honorary Member
      • Apr 2005
      • 1764
      • Honkajoki

      #17
      ......
      When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

      Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

      Comment

      • illu^^
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 1703
        • Kajaani

        #18
        Originally posted by _nixu_ View Post
        Kannattaisi koittaa ilmata vielä kunnolla.
        http://www.btcf.fi/forum/showthread....ghlight=ilmaus siitä vähän vinkkiä ilmaukseen.
        Sekä tutkia termostaatin kunto.

        Comment

        • warde
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 18
          • seinäjoki

          #19
          termostaatti vaihdettu pari viikkoa sitten

          Comment

          • junkkri
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2007
            • 679
            • Järvenpää

            #20
            vesipumppu

            eli mistä vuodesta alkaen EI tarvitse pelätä tuon pumpun hajoamista n.150-200 tkm:ssa. Mistä selviää mikä pumppu esim. minulla? Laakkonen ei tiennyt kun uuden koodin (toimiva!?).
            Hemi puhui jostakin 8/98 ???

            Comment

            • okko
              BTCF Honorary Member
              • Apr 2005
              • 1764
              • Honkajoki

              #21
              Originally posted by junkkri View Post
              eli mistä vuodesta alkaen EI tarvitse pelätä tuon pumpun hajoamista n.150-200 tkm:ssa. Mistä selviää mikä pumppu esim. minulla? Laakkonen ei tiennyt kun uuden koodin (toimiva!?).
              Hemi puhui jostakin 8/98 ???
              Kai se kannattaa vaihtaa siinä 200tkm paikkeilla jokatapauksessa. Remmikoneissa se vaihdetaan monesti samalla kun remmikin (paitsi m40 ja ooppelit, johtuen lyhyestä vaihtovälistä). Eipä oo iso kustannus. Metallisiipistä suositaan, mutta kyllä se bakeliittisiivelläkin toimii. Omassa petti metallisiipipumpusta laakeri, eli ei se siipi oo aina ratkaiseva tekiä.
              When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

              Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #22
                Originally posted by junkkri View Post
                eli mistä vuodesta alkaen EI tarvitse pelätä tuon pumpun hajoamista n.150-200 tkm:ssa. Mistä selviää mikä pumppu esim. minulla? Laakkonen ei tiennyt kun uuden koodin (toimiva!?).
                Hemi puhui jostakin 8/98 ???
                Siis itse pumput on samat kaikissa bensakutosissa, mutta tuo muu jäähdytysjärjestelmä muuttuu täysin 9/98.
                Eli alkuperäiselle kysyjälle: Jos kerran vanhempi kuin 9/98 niin teeppä ilmaus huolellisesti/huolellisemmin.

                Comment

                • warde
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2004
                  • 18
                  • seinäjoki

                  #23
                  tänään hain termostaatin "suojan" katotaan huomenna mitä tapahtuu. On tää tälläistä arvuuttelua noiden osien kans vaikka on ammattimies asialla : (

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎