eli mistä vuodesta alkaen EI tarvitse pelätä tuon pumpun hajoamista n.150-200 tkm:ssa. Mistä selviää mikä pumppu esim. minulla? Laakkonen ei tiennyt kun uuden koodin (toimiva!?).
Hemi puhui jostakin 8/98 ???
eli mistä vuodesta alkaen EI tarvitse pelätä tuon pumpun hajoamista n.150-200 tkm:ssa. Mistä selviää mikä pumppu esim. minulla? Laakkonen ei tiennyt kun uuden koodin (toimiva!?).
Kai se kannattaa vaihtaa siinä 200tkm paikkeilla jokatapauksessa. Remmikoneissa se vaihdetaan monesti samalla kun remmikin (paitsi m40 ja ooppelit, johtuen lyhyestä vaihtovälistä). Eipä oo iso kustannus. Metallisiipistä suositaan, mutta kyllä se bakeliittisiivelläkin toimii. Omassa petti metallisiipipumpusta laakeri, eli ei se siipi oo aina ratkaiseva tekiä.
When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Siis itse pumput on samat kaikissa bensakutosissa, mutta tuo muu jäähdytysjärjestelmä muuttuu täysin 9/98.
Eli alkuperäiselle kysyjälle: Jos kerran vanhempi kuin 9/98 niin teeppä ilmaus huolellisesti/huolellisemmin.
Comment