Bilteman vaijerista
Vasen käsijarruvaijeri oli itellä rikki, vaijerin kuori rikki pohjakiinnikkeen kohdalta, eli vaikka kuin kiri, kohta oli löysällä taas, eikä pitoa. Biltemasta vaijeri ja ei onnistunut vanhan avulla veto sisään, teippi petti. Pakoputkea piti vähän puottaa takaa ja taaimmaisia tulipeltejä pois edestä. Vähän kardaanin keskikannatin laakerin tms takapuolelta löytyy putki mistä pujoittaa vaijerin tunnustelemalla sisään, sinnehän ei juuri näe. Voisi jopa sanoa että auto on rakennettu vaijerien putkien ympärille.
Eihän se ekaksi riittävän pitkälle tullut kabiiniin, koska vaijerin holkki auton alla n.2mm halkaisijaltaan liian suuri, siinä sitten viilaat/ hiot porakoneella sen 9 mm paksuksi(auton alla) jottamahtuu putkeen kuten tarkoitus ja johan tuli pirttiin asti. Mulla siis vaijeri oli jo vaihdettu kenkien linkkuun ja rengaskin paikallaan. Eli kannatta se kabiinin puolen holkki mitata ennen aloittamista, jos muillaki näitä eteen tulee. Ja rummun pää vanhassa oli tosiaankin tiukassa, pitkä torx meisseli ja moska ois saanut olla vasaran sijasta, mutta viimein irtosi.
Vasen käsijarruvaijeri oli itellä rikki, vaijerin kuori rikki pohjakiinnikkeen kohdalta, eli vaikka kuin kiri, kohta oli löysällä taas, eikä pitoa. Biltemasta vaijeri ja ei onnistunut vanhan avulla veto sisään, teippi petti. Pakoputkea piti vähän puottaa takaa ja taaimmaisia tulipeltejä pois edestä. Vähän kardaanin keskikannatin laakerin tms takapuolelta löytyy putki mistä pujoittaa vaijerin tunnustelemalla sisään, sinnehän ei juuri näe. Voisi jopa sanoa että auto on rakennettu vaijerien putkien ympärille.


Comment