Joo, nyt alkoi oma ymmärrys loppumaan niin kysytään muilta (viisaammilta ).
Autona 6-syl e39 Normaali alustalla.
Elikkäs tarinaa voisi lähteä kertomaan niin, että autossa oli apumiehen iskunvaimennin täysin loppu ja kuskinpuolelta hajoamassa.
Aina kun ajoit monttuun kuului edestä semmoinen rasittava tsih tsih monta kertaa, aivan kuin turbon suhaus. Tietysti teinien rispektit tuolla heruu mut mut
Enivei, huomasin myös että auto kenottaa hiukan apumiehen puolelle, ts. nii-aa vähän.
Ajattelin että kuitenkin johtunee siitä iskarista josta ei ole enää mihinkään.
Vaihdoin iskarit uusiin ja samalla uusin koiranluut jotta ikävät napinat jää pois.
Tarkistin myös alapallojen kunnot sekä yläpäiden kunnot, ei huomattavaa väljyyttä, lisäsin myös vaskua hieman yläpäihin pidentämään ikää.
Harmikseni kuitenkin huomasin vaihdon jälkeen että samperin tsih tsih ääni kuuluu vieläkin, tosin hiljempaa ja muutenkin vähemmän, mutta kuuluu kuitenkin.
Tänään sitten tarkastelin autoa tuossa pihamaalla ja huomasin että vieläkin ihan pikkasen kenottaisi apumiehen puolelle, mutta kuitenkin vähemmän kuin ennen.
Jouset oli vaihdettu varmaan noin vuosi-vähän toista takaperin sillä niissä oli vielä tarrat paikallaan.
Myöskin auto täristää hiukan 90km/h vauhdissa mutta yli satasen ei taasen pahemmin täristele.
Kysynkin siis että mitä ihmettä? Mistä ääni tulee ja mikä piru tuon kenotuksen tekee?
Autona 6-syl e39 Normaali alustalla.
Elikkäs tarinaa voisi lähteä kertomaan niin, että autossa oli apumiehen iskunvaimennin täysin loppu ja kuskinpuolelta hajoamassa.
Aina kun ajoit monttuun kuului edestä semmoinen rasittava tsih tsih monta kertaa, aivan kuin turbon suhaus. Tietysti teinien rispektit tuolla heruu mut mut
Enivei, huomasin myös että auto kenottaa hiukan apumiehen puolelle, ts. nii-aa vähän.
Ajattelin että kuitenkin johtunee siitä iskarista josta ei ole enää mihinkään.
Vaihdoin iskarit uusiin ja samalla uusin koiranluut jotta ikävät napinat jää pois.
Tarkistin myös alapallojen kunnot sekä yläpäiden kunnot, ei huomattavaa väljyyttä, lisäsin myös vaskua hieman yläpäihin pidentämään ikää.
Harmikseni kuitenkin huomasin vaihdon jälkeen että samperin tsih tsih ääni kuuluu vieläkin, tosin hiljempaa ja muutenkin vähemmän, mutta kuuluu kuitenkin.
Tänään sitten tarkastelin autoa tuossa pihamaalla ja huomasin että vieläkin ihan pikkasen kenottaisi apumiehen puolelle, mutta kuitenkin vähemmän kuin ennen.
Jouset oli vaihdettu varmaan noin vuosi-vähän toista takaperin sillä niissä oli vielä tarrat paikallaan.
Myöskin auto täristää hiukan 90km/h vauhdissa mutta yli satasen ei taasen pahemmin täristele.
Kysynkin siis että mitä ihmettä? Mistä ääni tulee ja mikä piru tuon kenotuksen tekee?
Comment