Moro. Neuvoisiko joku mistä kannattaisi vetää sisätilalämmittimen johto sisätilaan... jostain repsikan jalkatilasta , onko siellä joku valmis paikka mistä "puhkaista" vai mitenkä on?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
528i E39 sisätilahaaran asennus
Collapse
X
-
Originally posted by pacce View PostMoro. Neuvoisiko joku mistä kannattaisi vetää sisätilalämmittimen johto sisätilaan... jostain repsikan jalkatilasta , onko siellä joku valmis paikka mistä "puhkaista" vai mitenkä on?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Virallisten ohjeiden mukaan e-boksin takaseinämän läpiviennistäBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
itsellä sama asennus edessä, onko joku tutkinut molempia vaihtoehtoja, kumpi parempi/helpompi sähköboxin vai sisälokarin kautta?
ainakin boxin kautta mennessä joutuu kai boxia leikkelemään, kun eihän sinne sisään saa lämppärin johtoa muuten vietyä vai saako?
entä pistokkeen asennus puskuriin, miten helposti pääsee konehuoneeseen sumarin vierestä ritilöistä, vai joutuuko leikkelemään puskuria?
Comment
-
-
Originally posted by pacce View PostMoro. Neuvoisiko joku mistä kannattaisi vetää sisätilalämmittimen johto sisätilaan... jostain repsikan jalkatilasta , onko siellä joku valmis paikka mistä "puhkaista" vai mitenkä on?
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View Postentä pistokkeen asennus puskuriin, miten helposti pääsee konehuoneeseen sumarin vierestä ritilöistä, vai joutuuko leikkelemään puskuria?Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
hep
Mä laiton omaani sieltä sähköboksin läpi sen piuhan, muoveja joudin jonkun verran leikkeleen mutta muuten oli aika helppo homma.. Siliconilla ehjäsin sitte vain halotut muovit, ettei kosteus ihan suoraa mene sinne sähkö osien sekaan.. ja hyvin on pelannu. Sumarin viereen, ritilään laitoin kiinni pistokkeen, en muista joutuko siellä tappeleen kuinka paljon mutta muistaakseni sekin meni helposti.
Comment
-
-
523:een asensin loppukesästä lämppärin. Tämä ns. virallinen läpivienti kyllä löytyi auton sisäpuolelta pelkääjän jalkatilasta, mutta kun yritin sieltä kopeloida sähköjohdon pätkällä ja ruuvimeisselillä, niin en löytänyt reittiä ulos mistään. Ääni kyllä kuului auton alla ja poistin suojamuoveja, mutten saanut sitä tulemaan ulos asti.
Sähköboksin kautta oli aika helppo vetää piuha sisään. Reikä vaan pelkääjän jalkatilan yläreunaan muoviin ja toinen reikä sähköboksin kannen viereen. Läpivientikumit paikoilleen ja hyvä tuli. Varsinainen haaroituskappale jäi pakosarjan kohdalle. Laitoin kaapeleiden suojaksi sellaista alumiinihaitariputkea etteivät ota lämpöä liikaa.
Etupuskuriin johdon sai aika helposti ja huomaamattomasti tekemällä vain reiän jarrujen ilma-aukon läheisyyteen. Olen noita nähnyt asennetun siihenkin jarrujen ilma-aukon suulle ja johto on vedetty ilmaputkea pitkin konetilasta, mutta mielestäni toteutus ei ole kovin siisti sillä tavalla.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Sähköboksin kautta tosiaan menee aika kivuttomasti. Hanttarin jalkatilasta poraa reilu 20mm reiän boksiin ja laittaa kaapeliin läpivientikumin. Sähköboksista pääsee helposti konehuoneen puolelle iskarin vierestä samasta läpiviennistä mistä menee paksu kaapelinippu. Itse tein pienen viillon läpivientikumiin heti pellin jälkeen ja kaapeli siitä ulos. Tiivistys silikonilla. Siisti, eikä tarvii porata muita reikiä sähköboksiin. Töpselin sai M-sport puskuriin nätisti piiloon syvennykseen sumarin viereen.W204 C350 AMG
Toyota Corolla 1.3XI 16V
Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i
Comment
-
Comment