Saako E39 M5:sen ovet lukittua siten, että sisätutka tai koko hälytin ei kytkeytyisi päälle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 hälyttimen poiskytkentä
Collapse
X
-
En omista M5:sta, mutta ainakin mun -00 tavis-E39:ssä sisätutkan saa pois kun ovien sulkemisen jälkeen (ja hälyttimen ledin aloitettua vilkkumisen) painaa avaimen lukitusnappia uudelleen (pitiköhän painaa jopa pitkään?) jolloin hälyttimen led palaa hetken.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEn omista M5:sta, mutta ainakin mun -00 tavis-E39:ssä sisätutkan saa pois kun ovien sulkemisen jälkeen (ja hälyttimen ledin aloitettua vilkkumisen) painaa avaimen lukitusnappia uudelleen (pitiköhän painaa jopa pitkään?) jolloin hälyttimen led palaa hetken.
Tästä lontoonkielinen manuaali vm00 M5:een kysyjälle... Jos auttaisi.
Comment
-
-
Itselläni e39 vm02 sisätutkaa ei saa pois tuplapainalluksella. Painamalla sulku nappia noin 10 sekunnin kuluttua ensimmäisestä niin sisävalot syttyvät palamaan hetkeksi. (Olisiko merkki, että sisätutka olisi poissa pelistä?) Kuitenkin kun tämän jälkeen laitan sisälämmittimen päälle alkaa konepellin alta kuulumaan hiljainen piippaus ja hetken päästä hälyt alkaa soittaan.
Olisko muita keinoja saada tuo vaiva pois?
Comment
-
-
Vilkkuuku varashälyyttimen ledi kun toisen painalluksen jälkeen? Toki voihan sen koodatakkin pois käytöstä. Omassa -99 e39 ei kyllä sisätilanlämmitin laukaise hälyjä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostVilkkuuku varashälyyttimen ledi kun toisen painalluksen jälkeen? Toki voihan sen koodatakkin pois käytöstä. Omassa -99 e39 ei kyllä sisätilanlämmitin laukaise hälyjä.
Olen yrittänyt jemmata lämppäriä repsikan jalkotilaan mahdollisimman piiloon, mutta ei ole auttanut. Kun mulla toimi aiemmin webasto niin auton omakin puhallin laukaisi hälyt päälle.
Comment
-
-
Originally posted by rle View PostMuistaakseni ledi palaa jonkin aikaa jatkuvasti. En tiedä kuinka kauan ennenkuin alkaa vilkkuun.
Olen yrittänyt jemmata lämppäriä repsikan jalkotilaan mahdollisimman piiloon, mutta ei ole auttanut. Kun mulla toimi aiemmin webasto niin auton omakin puhallin laukaisi hälyt päälle.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by rle View PostMuistaakseni ledi palaa jonkin aikaa jatkuvasti. En tiedä kuinka kauan ennenkuin alkaa vilkkuun.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNavinäytöllissä tuon kielen ainakin voi vaihtaa itse asetuksien kautta.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by IIIolut View PostRiippuu myös siitä, että onko sinne alunperin koodailtu englanti vaihtoehdoksi. Esim. mulla oli navissa ITA, DE & FRA valinnat.
Comment
-
Comment