elikäs otin vanhan tunnistematon pois ja UUS olikin yllätys yllätys vähän lyhyempi mutta vastaavasti pari cm leveempi, uus matto menee penkin "hahloihin" mihin tulee verhoilun koukut kiinni elikäs haittaako tuo mitään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e-39 airbagin tunnistinmatto
Collapse
X
-
Originally posted by futura View Postelikäs otin vanhan tunnistematon pois ja vanha olikin yllätys yllätys vähän lyhyempi mutta vastaavasti pari cm leveempi, uus matto menee penkin "hahloihin" mihin tulee verhoilun koukut kiinni elikäs haittaako tuo mitään?
-
-
elikkäs korjasin vähän tota kymysystä eli uus on siis leveempi ja lyhyempi..
kävin metro-autosta kysymässä asiaa mut ei ollu just sillo mukana vanhaa mattoa,joku korjaaja siinä sitä arvuutteli mut tulos oli sama kuin ois siwan kassaneidiltä kysynyt kyseistä asiaa,eli täytynee mennä vanhan maton kaa itse valitsemaan sielt hyllyst sopivanlainen matto
Comment
-
-
Originally posted by futura View Postjoo eli syy tais selvitä penkki on perusmalli, onkohan sit niin et näitä saa vaihtaa joka kerta kun joku bootyassshakeri siihen istahtaa ja se matto jää metallilankojen väliin puristuksiin?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Eihän siinä väärän maton ovat antaneet ja sillä selvä, kun menet vaihtamaan mattoa sinne niin käske sen tiski suharin katsoa se tunnistin sun auton alustanumerolla, 90% todennäköisyydellä sieltä tulee eri numero ja mun villi kortti sen osan numeroksi on 65 77 6 949 788
Tosin enhän mä voi olla varma kunnei ole muuta tieto tosta sun pelistä, kuin että sulla ei ole sport penkkejä ja että osa 65 77 8 383 550 Ei sovi
Kun saat oikean osan käteen, muista vielä kysyä siltä myyjältä että miksei se katso niitä halvatun osia aina alustanumerolla, kerran ei muuten ole merkki hallussa
/JussiAjossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda