...eli aina kun autolla kiihdyttää vähänkään kovempaa (täysi - ja puolikaasulla) niin n 3500 kierroksen kohdalla veto loppuu kun seinään ja kun tokenee niin hieman rykien nousee 4000 kierrokseen ja tämän jälkeen pelaa taas paremmin. Saatta nykytellä vielä siellä 5000 kierroksen paikkeilla.
Autoon on siis juuri vaihdettu uusi kansi, lambda -anturi ja ilmamassamittari mutta rykiminen vaan jatkuu. Perkele!
Onko tämä joku anturivika vai mitäs epäilette? Muistaa kyllä rykäistä joka ikinen kerta kun pääsee tuohon 3500 kierroksen kohdalla mutta sen alle toimii kuin pitääkin. Tein autolla juuri n 1200 km:n reissun eikä vika muuttunut miksikään.
Meinaa kohta ottaa pannuun tuo auto niin paljon että pitänee vaihtaa ihan mihin tahansa muuhun. Auto on ollut omistuksessa alla 2 kk ja ollut siitä pajalla 4 viikkoa kolmeen otteeseen ja vielä vaan nykyttää. Korjauslaskut yhteensä tuhansia euroja!!!!!!"#!"#"#
Ehdotuksia..?
Autoon on siis juuri vaihdettu uusi kansi, lambda -anturi ja ilmamassamittari mutta rykiminen vaan jatkuu. Perkele!
Onko tämä joku anturivika vai mitäs epäilette? Muistaa kyllä rykäistä joka ikinen kerta kun pääsee tuohon 3500 kierroksen kohdalla mutta sen alle toimii kuin pitääkin. Tein autolla juuri n 1200 km:n reissun eikä vika muuttunut miksikään.
Meinaa kohta ottaa pannuun tuo auto niin paljon että pitänee vaihtaa ihan mihin tahansa muuhun. Auto on ollut omistuksessa alla 2 kk ja ollut siitä pajalla 4 viikkoa kolmeen otteeseen ja vielä vaan nykyttää. Korjauslaskut yhteensä tuhansia euroja!!!!!!"#!"#"#
Ehdotuksia..?
Comment