Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 540i Remmiahdin-96 - 97

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3059
    • Suomi

    #46
    Jenkkiläiset on ottanu e39 M5 padasta 800+hp mutta PUTKITETTU ja vahvistettu lohko!!
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #47
      Originally posted by Suutari View Post
      Jenkkiläiset on ottanu e39 M5 padasta 800+hp mutta PUTKITETTU ja vahvistettu lohko!!
      ....ja Paljon, Paljon muuta....

      Comment

      • Axu83
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 601
        • Vantaa

        #48
        Papoilla alko nypyttää
        E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
        E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
        Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
        It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
        And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

        Comment

        • Betrunken
          Bimmer Fanatic
          • May 2007
          • 458
          • Vantaa

          #49
          Okei, nyt olemme päässeet siihen että 540 ja M5 koneet pitää purkaa että jos haluaa niitä tehoja mitä aiheen aloittaja haluaa, plus tietenkin lootat, perät.
          Kylli on yliarvostettu auto mielestäni, luulempa ihan että tämäkään aiheen kirjoittajilla ei ole ajo kokemusta kyseisestä autosta(Komia pelihän se on). Kyllin legenda tulee siitä mitä media on tuonut julki (hurjapää leffat) ja pelit missä kylli on ollut loistava auto. Itse en ole ajanut mitään kylliä mutta en usko että on hohtonsa arvoinen auto.

          Aiheen aloittajalle tiedoksi että E39 virittäminen taitaa olla unta vain sinulle..ainakin noille tehoille.
          Citroen ZX "Sacrebleu" edition
          EX:
          -Bmw E28 518i
          -Saab 9000
          -Lada 2105
          Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

          Comment

          • Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2067
            • Banshee - Jyväskylä

            #50
            Originally posted by Betrunken View Post
            Kylli on yliarvostettu auto mielestäni, luulempa ihan että tämäkään aiheen kirjoittajilla ei ole ajo kokemusta kyseisestä autosta(Komia pelihän se on). Kyllin legenda tulee siitä mitä media on tuonut julki (hurjapää leffat) ja pelit missä kylli on ollut loistava auto. Itse en ole ajanut mitään kylliä mutta en usko että on hohtonsa arvoinen auto.
            Luulet väärin ja kyllin legenda tulee nimenomaan kilparadoilta.
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno




            Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

            Comment

            • tomippa
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2006
              • 656
              • pk-seutu

              #51
              Kyllä tuo V8 kone kestää ahtoja, kunhan alakerran tasapainottaa ja kuulapuhaltaa, laittaa takomäntää, kansipahvit vaihtelee kesätävempiin.. Noilla pienillä muutoksilla jo voi mennä huoletta 1bar ahdoilla, kunhan jäähdytys tietenkin on kunnossa. Tämä on tätä mutua jälleen.. :think
              Tietenkin on eriasia miten laatikko ja perä kestää.. Niitäkin täytyy vaihdella, kuten allekirjoittanut nekin hommat aikoo tehdä.
              Last edited by tomippa; 09-11-2007, 21:41.

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                #52
                Originally posted by Betrunken View Post
                Okei, nyt olemme päässeet siihen että 540 ja M5 koneet pitää purkaa että jos haluaa niitä tehoja mitä aiheen aloittaja haluaa, plus tietenkin lootat, perät.
                Kylli on yliarvostettu auto mielestäni, luulempa ihan että tämäkään aiheen kirjoittajilla ei ole ajo kokemusta kyseisestä autosta(Komia pelihän se on). Kyllin legenda tulee siitä mitä media on tuonut julki (hurjapää leffat) ja pelit missä kylli on ollut loistava auto. Itse en ole ajanut mitään kylliä mutta en usko että on hohtonsa arvoinen auto.

                Aiheen aloittajalle tiedoksi että E39 virittäminen taitaa olla unta vain sinulle..ainakin noille tehoille.
                Originally posted by Tzeimi View Post
                Luulet väärin ja kyllin legenda tulee nimenomaan kilparadoilta.

                Ne legendat ja paskapuheet tulee kyllä lippis pojilta jotka väittävät, että kyllistä saa "helposti" sen 1000hv.
                Ihan yhtä "helposti" saman tehon saa M10 koneestakin.
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Betrunken
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2007
                  • 458
                  • Vantaa

                  #53
                  Originally posted by Tzeimi View Post
                  Luulet väärin ja kyllin legenda tulee nimenomaan kilparadoilta.
                  Niin kun R32 voitti japanin touruing kisat mennen tullen ja sekin sarja loppui kun kukaan ei jaksanut katsoa yhden auton yli voimaa.

                  Skylinen legenda tulee ihan vain leffoista ja autopeleistä(tarkoitan tällä niitä jotka tutustuivat autoon näiden kautta)
                  En hauku kylliä vaan haluan tiputtaa alle 18v jannut maanpinnalle että löytyy varmasti maailmasta vieläkin parempia autoja kun kyllikki täti.
                  Kylli on varmasti jokaisen pojan päivä unien kohde, ei siinä mitään väärä ole. Hieno autohan se on(R34) mutta onko kylli sen hehkutuksen arvoinen auto sitten? Minä en ainakaan näe asiaa noin.
                  Hienosta autosta on hyvä käydä keskustelua mutta alkaa menemään pahasti ohi aiheen niin päätän sen tähän.
                  P.S: viestiäni en tarkoittanut sitten kenellekään henkilökohtaisesti.
                  Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                  EX:
                  -Bmw E28 518i
                  -Saab 9000
                  -Lada 2105
                  Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                  Comment

                  • S.Kaulaote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 1579
                    • Woikkaalla

                    #54
                    Originally posted by jannmann View Post
                    Ne legendat ja paskapuheet tulee kyllä lippis pojilta jotka väittävät, että kyllistä saa "helposti" sen 1000hv.
                    Ihan yhtä "helposti" saman tehon saa M10 koneestakin.
                    Samoilla linjoilla tässä Jannmannin kanssa!! Voiku se oliskin niin "helppoa"!
                    Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                    -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                    -Mitsubishi "runkkari"

                    Comment

                    • metanolman83
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2006
                      • 249
                      • itä suomi

                      #55
                      mielestäni skyline on kyllä ansainnut maineensa. onhan niillä voitettu monia kilpailuja ja mestaruuksia. muistaakseni se kiellettiin austraaliassa jossain sarjassa kun oli niin ylivoimainen..ja moottorit kestivät koko kauden avaamatta kertaakaan.

                      olisihan se mukava semmoinen joskus omistaa mutta on vähän turhan arvokas ostaa harraste autoksi tässä elämäntilanteessa..

                      ei siitä nyt kuitenkaan ihan tuosta vaan sitä 1000hv saa,mutta joku 400-500 kuitenkin kohtuu pienillä muutoksilla.luulisin kuitenkin että sen 1000hv saa rb26dett:stä helpommin kun m10 heh vähän harhautunut tämä keskustelu pois bmw osastolta..
                      Last edited by metanolman83; 10-11-2007, 21:13.

                      Comment

                      • TheLate
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2006
                        • 418

                        #56
                        Originally posted by metanolman83 View Post
                        ei siitä nyt kuitenkaan ihan tuosta vaan sitä 1000hv saa,mutta joku 400-500 kuitenkin kohtuu pienillä muutoksilla.luulisin kuitenkin että sen 1000hv saa rb26dett:stä helpommin kun m10 heh vähän harhautunut tämä keskustelu pois bmw osastolta..
                        Varmasti saa helpommin kun miettii, että Nissanilla on turpo jo vakiona ja se on sille suunniteltu, kun m10 on vapari ja siihen suunniteltu. Toisaalta m10 on lohkona todistanut sen vahvuutensa F1:sistä, mutta silti minusta kaksi täysin erillaista moottoria, eikä näin ole vertailukelpoisia.

                        Ei noissa yli 1k hv nissaneissa ole muuta vakiota kuin lohko, taitaa kampiakseli ym. tulla HKS:ltä ym. viriviripajoilta. Taitaa V.S Motorilla olla vakio kampura siellä lohkossa? Ainakin ennen oli...

                        ... että kyllä se penarinkin kone kestää yli tonnin, mutta ei ehkä siitä m40 kannata ottaa yli 1000hv:ta Voisi olla aina mielenkiintoinen projekti tuo... Skyline kyllä kelpaisi tännekkin, mutta väärällä puolella oleva ohjaus, hinta ja merkki() pitävät skylinen poissa minun nurkista

                        Comment

                        • Heguli 31
                          BTCF Member
                          • Oct 2004
                          • 9992
                          • KVLA

                          #57
                          No onhan Mazdan ahdetusta 1300 Wankelista otettu "kiihdytyautomoottorista" 1500hv.(Polttoainetta saa jokainen arvailla).Eikä liity aiheeseen tietenkään,mutta ei kylikkien 1000hv kirjoituksetkaan liity mitenkään ALKUPERÄISEEN aiheeseen.

                          Comment

                          • Tzeimi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2004
                            • 2067
                            • Banshee - Jyväskylä

                            #58
                            Originally posted by metanolman83 View Post
                            mielestäni skyline on kyllä ansainnut maineensa. onhan niillä voitettu monia kilpailuja ja mestaruuksia. muistaakseni se kiellettiin austraaliassa jossain sarjassa kun oli niin ylivoimainen..ja moottorit kestivät koko kauden avaamatta kertaakaan.
                            Ja näissä GrA koneissa tehot pyöri tuolla 5-600 hv nurkilla eikä tuhansissa (ettei nyt jää väärää kuvaa kelleen).



                            ...Kovaa vääntöä M3:sten ja cossujen kanssa.
                            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                            & 02 tulpo saniteetti dyno




                            Älä väkisin, ota isompi vasara.
                            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                            Comment

                            • Susi
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2003
                              • 473
                              • Kuopio, Suomi

                              #59
                              Originally posted by Vanquish View Post
                              Ei kyllä tainnut olla. Tuo 1500 on jo liioittelua monissa lähteissä. 1300 taitaa olla BMW:n ilmoittama. Tuohonkin aikaan oli monenlaisia rajoituksia, joten inssit hyvinkin voisi loihtia 2000hv tehoja.
                              OT jatkukoon...

                              Tuohon aikaan dynamometrit loppuivat 1200 kaakkiin eli sitä suurempia tehoja ei voinut mitata. Gerhard Berger näki aika-ajoissa BMW-moottorinsa ahtopaineiden nousseen yli 4.5 baariin ja koneen suunnitellut Heini Mader laski jälkeenpäin, että tuolla hetkellä kone kehitti yli 1450 hepoa.

                              Comment

                              • Lanttu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 1643

                                #60
                                Minäkin olen lukenut joskus jostain tuon, jonka nimimerkki Susi totesi. Joka tapauksessa, tämä koko thread on mennyt jo ajat sitten Suoli24-tasolle. Hyi meitä!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎