E39 tipahti tunkilta
Collapse
X
-
Orkkistunkilla vaihdellaan ja tarkkana ollaan, ihan manuaalin mukainen kiila pyörän takana ja tasamaalla, tunkin asento pitää tietysti katsoa ennen nostoa siten, ettei se korin noustessa pääse ottamaan kiinni siihen...kohta pitää jo taustapeiliinkin kirjoittaa, että kohteet saattavat olla lähempänä kuin peilistä näyttää...Maalaisjärkee peliin IMO!
-
-
Ite oon e36, e34, e30 ja e39:n tunkeilla nostellu autoja jos jonkin moisissa paikoissa ja kyllä e39:n tunkki on mielestäni e36 tunkin jälkeen se paras
Leave a comment:
-
-
En voi olla toistamatta sitä että tuo hallitunkki on pirun hyvä ja halpa keksintö. Myös huomattavasti helpompi pumpata se auto ilmaan kuin veivata niitä auton tunkkeja. Lisäksi E39:n nostopaikat on just sellaset että lankunpätkä väliin ja hyvin menee paikkoja naarmuttamatta. Mulla on orggis auton tunkki säilynyt täysin käyttämättömänä tähän asti joten en ole minäkään sitä ikinä kokeillut enkä edes enää raski siltä viedä neitsyyttä kun on näin kauan säilynyt
Leave a comment:
-
-
Eilen juuri vaihtelin Touringiin talvirenkaat E39 orggis-tunkilla. Sepeli-pinnalla vielä, no problemos. Mutta uskon kyllä että vituttaa tuollaiset pienetkin kolhut.
Leave a comment:
-
-
Itse myös vaihdoin orggis-tunkilla ensimmäistä kertaa talvirenkaat alle tossa pihalla. Olin kyllä tietoinen näistä orggis-tunkkien vaaroista, joten asettelinkin sen huolella suoraan ja paikoilleen. Kauhunhetkiä aiheutuikin takavanteita irti repiessä, kun joutui huolella voimaa käyttämään ja auto heilui sivuttaissuunnassa. Kai se auton ilmassa pitää jos ei kovin paljoa heilu
Leave a comment:
-
-
Tarkkana vaan sen auton paikalleenkahlimisessa niin orkkistunkillakin pärjäilee yllättävän pitkälle.. on vaihdettu renkaat lambat iskarit ja jarrulevyt orkkistunkin kera.. auton paino ei tosin tietenkään ole ollut tunkin varassa kun itse on hääritty alla.
Leave a comment:
-
-
Orkkistunkin hyvä puoli ainakin allekirjoittaneen tapauksessa on se että se on ainut tunkki mikä menee heittämällä auton alleHallitunkeille yms pitää olla lankkua yms korokkeita suht reilusti, että ne saa alle pujoteltua.
Leave a comment:
-
-
tunkkikasko
Kasko kyllä korvaa asian.
mutta eri asia kannattaako sitä laittaa kaskon piikkiin..
Leave a comment:
-
-
noh riipuu vakuuutus yhtiöstä tiedän tapauksia joita on noista syistä korvattu....
Leave a comment:
-
-
Mä vaihdoin omaan autoon etujarrut (levyt ja satulat) orkkistunkilla ja vieläpä hiukan vinolla parkkipaikalla. Ei mitään ongelmia kun laittoi sen kiilan pyörän eteen ja nosti..toki kiila sinne eteen minne kuvittelee auton lähtevän liukumaan jos on lähteäkseen.
Leave a comment:
-
-
Ite oon vaihtanu tuon orkkistunkin kanssa viimiset kolme vuotta renkaita. Mitään ongelmia ei ole ollut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSamaa mieltä. Kaikki aiemmin käyttämäni orggis-tunkit on olleet huonompia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Battery View PostMusta toi on alkuperäiseksi tunkiksi helvetin hyvä. Valmiit paikat siellä helmojen alla ja tunkkikin ihan tukeva.
Leave a comment:
-
-
Pari viikkoa sitten omaan vaihtelin talvirinkulat juurikin tuolla alkuperäisellä tunkilla. Musta toi on alkuperäiseksi tunkiksi helvetin hyvä. Valmiit paikat siellä helmojen alla ja tunkkikin ihan tukeva.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matula View PostKerro ajaneesi mökkitiellä kiveen, omaa toilailua tunkin kanssa v.yhtiö tuskin korvaa.
Pitää nyt kattoa paljonko tommosen oikasu maksaapi, muutaman sentin mittanen runtu ylöspäin ja meni kotelo meni sisään ehkäpä ½senttiä.
Varmaan veemäinen oikoa, mutta kuitenkin varmaan siinä ja tossa että kannattaako edes vakuutusyhtiöltä moista kysyä.
Eihän se ajoa haittaa, mutta esteettinen haitta ompi kylläkin...
Leave a comment:
-
Leave a comment: