Käytettyä laitetta ei taida löytyä joten vaihtoehdot jäänevät valitettavasti aika vähiin.
Paikallinen autosähköliike, joka testasi myös webastoni, ehdotti seuraavaa: Vaihdetaan jälkiasennusaivot ja muutetaan ohjaus erilliselle kellolle. Kytketään kello niin että se osaa laittaa sisäpuhaltimenkin puhaltamaan.
Etuina tässä olisi huoltopaikkojen lisääntyminen, kun ei tarvitse enää bmw:n merkkihuollossa korjauttaa ja -20c pakkasrajan poistuminen.
Hintaa osille ja muutostyölle tulisi noin 800e. Vai olisiko järkevämpää ostaa merkkitiskiltä vaan se uusi weba(mitä se sitten maksaakaan)?
Paikallinen autosähköliike, joka testasi myös webastoni, ehdotti seuraavaa: Vaihdetaan jälkiasennusaivot ja muutetaan ohjaus erilliselle kellolle. Kytketään kello niin että se osaa laittaa sisäpuhaltimenkin puhaltamaan.
Etuina tässä olisi huoltopaikkojen lisääntyminen, kun ei tarvitse enää bmw:n merkkihuollossa korjauttaa ja -20c pakkasrajan poistuminen.
Hintaa osille ja muutostyölle tulisi noin 800e. Vai olisiko järkevämpää ostaa merkkitiskiltä vaan se uusi weba(mitä se sitten maksaakaan)?
Comment