olisiko jollakin kokemusta e39 523 touring ohjaustehostimen vaihdosta/ korjauksesta? nesteet pääsivät vuotamaan säiliön letkusta pihalle ja tuli sitten ajettua ilman nestettä hetken aikaa ennen kun hokasin asian . nytten neste säilyy putelissa eikä vuoda, mutta ohaustehostin ulvoo jatkuvasti ajossa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 ohjaustehostin..
Collapse
X
-
Siis etkö muka huomannut ajossa,jos ohjaustehostin oli ilman öljyä?
Luulisi olevan suht jäykkä vääntää rattia :think
Jos se on pyörinyt kauankin ilman öljyä,niin kyllä se pumppu voi vähä morjens olla..Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Originally posted by PAAAAAA View Postonko jollain kokemusta pumpun vaihdosta ja sen hinnasta?
Uusi pumppu maksaa merkkiliikkeessä 400-550€ riippuen varusteista.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Ite vaihdoin keula ylhäällä pukkien päälle ajettuna. Pohjapanssari irti. Seuraavaksi kannattaa löysätä hihnapyörän kolme pulttia. Kaveri auttoi hihnan irrotuksessa, kampesi sitä kiristäjää niin, että sai hihnapyörästä paikoiltaan sen remmin. Alakautta letkut irti, muistaakseni kolme kiinnityspulttia ja pumppu tulee kiinnitysrautoineen.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostIte vaihdoin keula ylhäällä pukkien päälle ajettuna. Pohjapanssari irti. Seuraavaksi kannattaa löysätä hihnapyörän kolme pulttia. Kaveri auttoi hihnan irrotuksessa, kampesi sitä kiristäjää niin, että sai hihnapyörästä paikoiltaan sen remmin. Alakautta letkut irti, muistaakseni kolme kiinnityspulttia ja pumppu tulee kiinnitysrautoineen.
Comment
-
-
Originally posted by Speedcars View PostOletko koettanut sinnikkäästi ilmailla sitä.Esim etupyörät ilmassa pöyritellä rattia hissukseen laidasta laitaan auton käydessä tyhjäkäyntiä.
Comment
-
Comment