Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 530DA webaston toiminta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jimpula
    Newbiemmer
    • Nov 2007
    • 9

Originally posted by Clavurion View Post
    Ei välttämättä, itse olen pitänyt normaalisti automaatilla ja samoilla lämpötila-asetuksilla.

Älä koske siihen "lufteriin", se on erikseen taukotuuletus.
    Eikös se REST ollut joku taukotuuletus?

Comment

• zzracing
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 177
      • Lappeenranta

Mun laitteessa ollut joskus pari kertaa sillä lailla jokin venttiili jumissa väärässä asennossa, että webasto on lämmittänyt pelkän moottorin, siis sisältä kylmä vaikka sisäpuhallin pyörii ja taas moottorin lämmöt 1/4 mittarissa käynnistettäessä.....

Normaalistihan tuo mun laite lämmittää hytin ja jäännöslämmöllä hivenen konetta..

auto 530 d touring 2/99 alkup.webasto jonka saa päälle mankan namiskoista tai kaukosäätimellä.
      X6 35D

Comment

• Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9157
        • Oulu

Originally posted by zzracing View Post
        Mun laitteessa ollut joskus pari kertaa sillä lailla jokin venttiili jumissa väärässä asennossa, että webasto on lämmittänyt pelkän moottorin, siis sisältä kylmä vaikka sisäpuhallin pyörii ja taas moottorin lämmöt 1/4 mittarissa käynnistettäessä.....

Normaalistihan tuo mun laite lämmittää hytin ja jäännöslämmöllä hivenen konetta..

auto 530 d touring 2/99 alkup.webasto jonka saa päälle mankan namiskoista tai kaukosäätimellä.
        Jos esilämmityksessä myös moottori lämpiää sisätilojen lisäksi, ainakin originaalissa kierto on sarjassa. Eli Webalta kierto on aina vesiventtiilien ja kennon kautta moottorille. Jos puhallin toimii, ymmärtääkseni vian täytyy olla jossain ilmaläpässä, joka ottaakin ulkoilmaa kennon ohi.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎