Originally posted by Clavurion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530DA webaston toiminta
Collapse
X
-
Mun laitteessa ollut joskus pari kertaa sillä lailla jokin venttiili jumissa väärässä asennossa, että webasto on lämmittänyt pelkän moottorin, siis sisältä kylmä vaikka sisäpuhallin pyörii ja taas moottorin lämmöt 1/4 mittarissa käynnistettäessä.....
Normaalistihan tuo mun laite lämmittää hytin ja jäännöslämmöllä hivenen konetta..
auto 530 d touring 2/99 alkup.webasto jonka saa päälle mankan namiskoista tai kaukosäätimellä.X6 35D
Comment
-
-
Originally posted by zzracing View PostMun laitteessa ollut joskus pari kertaa sillä lailla jokin venttiili jumissa väärässä asennossa, että webasto on lämmittänyt pelkän moottorin, siis sisältä kylmä vaikka sisäpuhallin pyörii ja taas moottorin lämmöt 1/4 mittarissa käynnistettäessä.....
Normaalistihan tuo mun laite lämmittää hytin ja jäännöslämmöllä hivenen konetta..
auto 530 d touring 2/99 alkup.webasto jonka saa päälle mankan namiskoista tai kaukosäätimellä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment