Hankin aikanaan tohon pakuun H&R jouset (noin-30mm) ja bilsteinin B6:set. Ekat etuiskarit alkoivat kolkottaa melko pian <20tkm ajon jälkeen - no öljyt oli tullu pihalle => takuuseen ja uudet alle. No nyt on ajeltu n. 15 tkm ja sama juttu iskarit lyö suoraan läpi ja mehut pihalla.
Käytiin myyjän kanssa läpi, mikä ihme nää vois hajottaa (ei kuulemma tapahdu kovin usein) ja esille tuli, että näihin ei sovi (millään ilveellä) orkkis pohjaanlyöntikumit, kun B6:n varsi on tuplapaksu orkkikseen verrattuna. Tarkistin vielä asian ja eihän siellä tosiaan mitään kumeja ole välissä, mutta en mokomia löydä myöskään mistään kataloogista. Luin, että B8:ssa pohjaanlyöntikumi on rakenteen sisällä - onkohan näin myös B6:ssa? Jos on, niin mikä ihme nämä rikkoo - onko tuo H&R jousi oikeasti niiiin lyhyt (B6 suunniteltu vakiomittaisille jousille) vai mikä. Hyviä ideoita tai kokemuksia aiheesta otetaan vastaan...
Tarkoitus on vaihtaa sachsin "perfomanceihin", joihin saa erillisen kumisarjan, mutta silti tää homma jää pohdituttamaan...
Käytiin myyjän kanssa läpi, mikä ihme nää vois hajottaa (ei kuulemma tapahdu kovin usein) ja esille tuli, että näihin ei sovi (millään ilveellä) orkkis pohjaanlyöntikumit, kun B6:n varsi on tuplapaksu orkkikseen verrattuna. Tarkistin vielä asian ja eihän siellä tosiaan mitään kumeja ole välissä, mutta en mokomia löydä myöskään mistään kataloogista. Luin, että B8:ssa pohjaanlyöntikumi on rakenteen sisällä - onkohan näin myös B6:ssa? Jos on, niin mikä ihme nämä rikkoo - onko tuo H&R jousi oikeasti niiiin lyhyt (B6 suunniteltu vakiomittaisille jousille) vai mikä. Hyviä ideoita tai kokemuksia aiheesta otetaan vastaan...
Tarkoitus on vaihtaa sachsin "perfomanceihin", joihin saa erillisen kumisarjan, mutta silti tää homma jää pohdituttamaan...
Comment