Onko kellään kokemuksia miksi 525D:n (-01) etupäässä haiskahtaa dieseliltä? Mahtaako syynä olla polttoainepumpun tiiviste tai webasto tms.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525D -01 dieselin haju etupäässä
Collapse
X
-
Siellä voi olla montakin mahdollista paikkaa, yrität vaan katsoa konehuoneesta että missä päin kosteutta eniten näkyy eli tsekkaat kaikki polttoaine letkujen/putkien liitokset.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
PA-vuodot commonrailissa ovat yleensä olleet letkuliitoksissa, jakotukin painelinjoissa tai suuttimien päältä lähtevässä paluulinjassa, harvemmin itse pumpussa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by tmanni View PostOnko kellään kokemuksia miksi 525D:n (-01) etupäässä haiskahtaa dieseliltä? Mahtaako syynä olla polttoainepumpun tiiviste tai webasto tms.
Mulla itellä haiskahti kans, (-99 530d) ja katastuksessakin näkyi kosteutta koneen pielessä.
Vikana oli polttoaineletkun murtuminen juuri syöttöpumpun liitoksesta. Uus pa-letku wetteriltä 57e, ja haju lähti.
Comment
-
-
Mulla vuotaa se liitos joka lähtee polttoainesuodatimen rungosta, siinähän on semmonen muovinen pikaliitos ja sen alla polttoainejäähdyttimen päälle tippuu dieseliä. Kävin tänään kysymäs hintaa tuolle pelkälle liittimelle mutta sitä ei saanut ostaa erikseen, siihen tulee letkut mukaan hintaan 66e osa nr. 3 kuvassa http://www.realoem.com/bmw/showparts...01&hg=13&fg=10
Pitää tutkia tarkemmin viikonloppuna, muistaakseni tuossa liittimessä on O-rengas joka voi olla vaihdon tarpeessa.
Comment
-
-
Jakotukin päässä railpressure anturitkin on joskus olleet löysällä..BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment