Pakoputkisto on myös tiellä. Pitääkö irroittaa vai riittääkö pudottaminen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 vaihteiston irroitus. Pitääkö koko kardaani irroittaa?
Collapse
X
-
herrakani
Jos zf5hp18 tai vast niin pakoputki joo, lämpösuojapellit joo, kardaani riittää kun ottaa etupäästä ja keskeltä irti.
-
Originally posted by herrakani View PostJos zf5hp18 tai vast niin pakoputki joo, lämpösuojapellit joo, kardaani riittää kun ottaa etupäästä ja keskeltä irti.- Ostetaan E39 sedanin toimivat harmaat takapenkin lukuspotti-/sisävalot (molemmat puolet)
Comment
-
-
herrakani
Startti, vaijeri, sähköliitin, öö. eipä siin varmaan muita ihmeempiä. Sit vaan turbiinikotelon pultit auki ja turbaani irti vetolevystä. Se kardaanin laippa pitää vetää taaksepäin noin 2cm et se irtoo, siks keskeltäkin irti. Jos oot heiveröinen, ota tunkilla avustaen pois, painaa tommosen pienen miehen verran se looda.
Comment
-
Looda tuli mallikkaasti. Startti oli kyllä lujassa... Saapi nähdä miten saa takasin paikalleen...
Lähes jokainen pohjalevy, lämpöeriste repsotti johonkin suuntaan. Eipä ihme räminät ym. ylimääräiset äänet... Pultteja puuttu (orginaali huollon jäljiltä...), olivat tulleet läpi tai taipuneet ihmeellisiin asentoihin...
Noi roiske/äänieristys levyt painaa tonnin märkänä... mitenkähän sais käsiteltyä niin etteivät imisi vettä?
Itse keksin ainoastaan (kustannus tehokkaan) kosteiden tilojen siveltävän pohjustusaineen. Mutta ainakin se mikä mulla on vaaleanpunasta...
No voihan sitä maalata, mutta jos olisi mustaa het alkuun...Last edited by Talakem; 16-01-2008, 23:26.- Ostetaan E39 sedanin toimivat harmaat takapenkin lukuspotti-/sisävalot (molemmat puolet)
Comment
-
-
[QUOTE=Talakem;1128800]Looda tuli mallikkaasti. Startti oli kyllä lujassa... Saapi nähdä miten saa takasin paikalleen...
Mulla automaattivaihteiston vaihto meneillään e39 528-97 ja taitaa tuo startti kanittaa koko laatikkoa, kun ei irtoa. Onko startin kahden pultin lisäksi siinä joku "ohjuri" tappi mikä pitää kiinni sekä laatikkoa moottorissa että starttia paikallaan?
Laatikko irtoais jos sais startin irti?? Mutta on kiinni ja tiukassa, vaikka ei pitäis olla millään kiinni..
Onko jotain jippoa millä startti irtoaa? Tilat ovat aika mitättömät, tosin jos imusarjan irroittaa tulee tilaa, mutta mutta, siihen en haluais mennä, koska auto pitäisin sunnuntai iltaan mennessä saada pois hallista ja tähän hätään ei ole uusia tiivisteitä.
T JukkaBmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
[QUOTE=Ivl;3121871]Originally posted by Talakem View PostLooda tuli mallikkaasti. Startti oli kyllä lujassa... Saapi nähdä miten saa takasin paikalleen...
Mulla automaattivaihteiston vaihto meneillään e39 528-97 ja taitaa tuo startti kanittaa koko laatikkoa, kun ei irtoa. Onko startin kahden pultin lisäksi siinä joku "ohjuri" tappi mikä pitää kiinni sekä laatikkoa moottorissa että starttia paikallaan?
Laatikko irtoais jos sais startin irti?? Mutta on kiinni ja tiukassa, vaikka ei pitäis olla millään kiinni..
Onko jotain jippoa millä startti irtoaa? Tilat ovat aika mitättömät, tosin jos imusarjan irroittaa tulee tilaa, mutta mutta, siihen en haluais mennä, koska auto pitäisin sunnuntai iltaan mennessä saada pois hallista ja tähän hätään ei ole uusia tiivisteitä.
T JukkaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment