Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä on e39 releet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9157
    • Oulu

    #16
    Originally posted by Halmu View Post
    LCM 2 on tuo auton alkuperänen moduuli, jota parhaillaan tinataan... tuo mitä kokeilin toista on -96 :sta alkuperäinen eikä lue mitään LCM tekstiä...

    Mittailtiin feteistä oomiarvoja ja vaikuttas että osa nuista uusista feteistäkin mitä tilasin o valmiiksi rikki...

    Vaihellaan vaikka kaikkia vuorotellen että alkaa homma selviimään..

    Eli tarkotus olis saada auton alkuperänen moduuli korjattua ja takas eli ei tarttis koodausta tällöin...
    Toisaalta kovin montaa tupakkia sille ei kannata uhrata, jos ei näytä korjaantuvan. Uudempi LCM 3 ei montaa kymppiä maksa ja tosiaan sielläkin onnistuu koodaus harrastajan toimesta. Minullakin on tuossa hyllyssä yksi LCM 3 (xenon-versio/automaattinen tasonsäätö).
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • Halmu
      Newbiemmer
      • Jul 2010
      • 10
      • Tornio

      #17
      saatiin kuntoon sittenkin, kun perehty kunnolla.

      Eli fetin napojen 3 ja 5 välissä jos on vastusta ohmimittarilla, niin silloin fetti on paska. Rikkinäisessä oli arvo 200, ekassa vaihetussa 600, toinen vaihettiin jossa ei vastusta välissä ja sillä alko pelaamaan sitten. Tuo eka vaihettu varmaan särjettiin liialla kolin lämmöllä, mene ja tiedä..

      Eli kun vaihtelette näitä nii mitatkaa ennen kolvausta säästyy paljolta!!

      Paljonko Clavurion tuo LCM 3 moduuliboxi sitten maksaa, kun mulla oli käsitys että boxi maksaa 300 euron luokkaa joka tapauksessa?? Puhuit kympeistä??!?
      Rahanvuoksi (tai sen puutteen) tämä korjaaminen olikin työnalla, kulut oli nyt luokkaa 12e jos ei omalle ja kaverin ajalle laske arvoa...

      Hyvä tietää että seudulla bmw tietoutta on ainaki siis Clavurion ja e46touring

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9157
        • Oulu

        #18
        Uutena toki hinta voi olla 300€ luokkaa. Tuossa Saksan ebaystä käytettyjen hintahaarukkaa. KLIK
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • Prison
          BTCF Member
          • Feb 2006
          • 633
          • Kankaanpää

          #19
          Jatketaan samalla asialla, itellä palaa kuskinpuolen valo kokoajan. Fetti tilattiin saksasta ja vaihdeltiin vahingossa väärään kohtaan eli ohjeen mukaan oikean puolen fetti Ei tullu katottua sitä kunnolla. No nyt ei pala oikean puolen pitkä ollenkaan ja vasen kokoajan

          Jos tuolta saksasta tilaa tuon LCM 3 niin pitääkö se koodata uudestaan tjsp. Auto on vuosimallia -97 523i

          Mietin vaan että kannattaneeko tuota vanhaa boksia alkaa tinailemaan kasaan vaiko vaan hommata "uus"

          Pari bemaria

          Comment

          • Antonious7
            Bimmer Rookie
            • Nov 2015
            • 40
            • Salo Finland

            #20
            herätetään vanha topicci lisäämällä uutta : D

            elikkä ongelma ei pitkissä valoissa vaan peruutusvaloissa! Tiedemiehet veikkasivat valomoduulia? Lisää infoa ja tilitystä aiheesta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=341160

            ja noin kysymyksenä, onko kokemuksia uudesta valomoduulista? Kestääkö? Kuullut juttua että 2 vuotta ja uutta taas..

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎