elikkäs auto 540i manuaaliaskilla ja ASC+T. valmistettu 2/98.
ongelmana oli ja on edelleen,mutta nykyään satunnaisesti tuon luistonesto valon palaminen/syttyminen kesken ajon. vikaa etsin ja tod. näköisesti löysinkin kaasuläpän säätimestä, mutta nyt kun olen asiaan taas lisää perehtynyt, niin kyselen vielä täältä... eli:
kun virrat laittaa päälle, saattaa luistoneston valo jäädä palamaan, vaikka säätömoottori liikuttaakin läppää äänestä päätellen normaalisti.yleensä kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin valokin jää pimeäksi.
joskus,tosin nyt harvemmin saattaa kesken ajon tuntua pieni nykäisy ja luistoneston valo kilahtaa palamaan.
tuon ko. säätömoottorin olen putsannut ja vaijerin todennut ehjäksi, mutta epäilisin edelleen tuota säätömoottoria, koska sitä "muilutettuani olen saanut aina valon sammumaan.
eli jos kanssa eläjillä on kokemuksia/vinkkejä vielä lisää niin otan niitä mielelläni vastaan...
niin ja vikakoodin lukuun odottelin aikaa paikalliseen BMW huoltoon yli kuukauden ja kyllästyin,joten nyt kokeillaan sitten täältä
uusi kaasuläpän säädin kustantaa n400€,joten en vielä lähde sitä tilaamaan, ennenkuin on kaikki ns. Aku Ankka viat etsitty pois
ongelmana oli ja on edelleen,mutta nykyään satunnaisesti tuon luistonesto valon palaminen/syttyminen kesken ajon. vikaa etsin ja tod. näköisesti löysinkin kaasuläpän säätimestä, mutta nyt kun olen asiaan taas lisää perehtynyt, niin kyselen vielä täältä... eli:
kun virrat laittaa päälle, saattaa luistoneston valo jäädä palamaan, vaikka säätömoottori liikuttaakin läppää äänestä päätellen normaalisti.yleensä kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin valokin jää pimeäksi.
joskus,tosin nyt harvemmin saattaa kesken ajon tuntua pieni nykäisy ja luistoneston valo kilahtaa palamaan.
tuon ko. säätömoottorin olen putsannut ja vaijerin todennut ehjäksi, mutta epäilisin edelleen tuota säätömoottoria, koska sitä "muilutettuani olen saanut aina valon sammumaan.
eli jos kanssa eläjillä on kokemuksia/vinkkejä vielä lisää niin otan niitä mielelläni vastaan...
niin ja vikakoodin lukuun odottelin aikaa paikalliseen BMW huoltoon yli kuukauden ja kyllästyin,joten nyt kokeillaan sitten täältä
uusi kaasuläpän säädin kustantaa n400€,joten en vielä lähde sitä tilaamaan, ennenkuin on kaikki ns. Aku Ankka viat etsitty pois
Comment