elikkä oltiin kauppareissulla tuos jokinaikasitten, niin pyörähti mittariin komeet 200000km. menin sitten muijalle tokaisemaan et nyt tää varmaan rupee leviämään, ja kuinka ollakkaan kotimatkalla kongi soi ja näyttöön tuli et tarkista seisontavalo. pakko oli pirättää ja mennä kattoon et mikä siä nyt voi olla kun kaikki parkit toimii ledivaloilla. no, kuskinpuolen enkelinsimmut välkytti tasaista tahtia samaan tahtiin kuin yleensä vilkku vilkuttaa kun yksi polttimo on rikki. nyppäsin piuhat lampulta irti ja ajelin kotiin. kokeilin ledilamppua irtonaisella akulla ja vika oli ilmeisesti ledissä kun se edelleen vilkutti, laitoin alkuperäiset polttimot enkeleihin, ja hämmästys oli suuri. kuskin puolen valot toimii normaalisti mut apukuskinpuolensimmut ei pala, johtoihin tulee normaalisti virta mut kun pistää lampun kiinni niin virta katoaa. kun johdot on lampusta irti tulee kojelautaan siitä ilmoitus mutta kun johdot ovat kiinni ja valo ei pala niin ilmoitusta ei tule. hajottikohan se ledi tuon auton vai toisinpäin, jos jollain on hyviä vinkkejä niin niitä otetaan vastaan.
eikä siinä vielä kaikki. alkuviikosta radion äänenvoimakkuudennappi lopetti toimintansa, nyt radio huutaa ku puolitalaanen eikä sen voi kuin sammuttaa jos haluaa kuulla ees omat ajatuksensa.
mikä vittu tuon nyt tuli, vai onko tuo 200000km pemarille se rajapyykki jolloin se rupee leviämään
niin ja auto on -96 523ia ja ajettu 200082km
ps. tänäaamuna oli toinen eturengas tyhjä
eikä siinä vielä kaikki. alkuviikosta radion äänenvoimakkuudennappi lopetti toimintansa, nyt radio huutaa ku puolitalaanen eikä sen voi kuin sammuttaa jos haluaa kuulla ees omat ajatuksensa.
mikä vittu tuon nyt tuli, vai onko tuo 200000km pemarille se rajapyykki jolloin se rupee leviämään
niin ja auto on -96 523ia ja ajettu 200082km
ps. tänäaamuna oli toinen eturengas tyhjä

Comment