Ihan ekana autohan on e39 540 -99 automaatti. Diagnoosi on----> Kun auto on täysin lämmennyt normaali lämpöiseksi (kytkin)? ei irroita 3-->2 vaihtaessa vaan moottori melkein sammuu. Kierrokset tippuu hetkeksi melkein nollaan ennenkuin vaihtaa pienemmälle. Sama jos pysähtyisit manuaalilla ilman kytkintä vaihde päällä . Jos laitan stepistä suoraan kakkos vaihteen silmään ennen pysähtymistä, mitään rykimistä ei ilmene. Ja tosiaan tämä ilmenee AINA VAIN LÄMPÖISENÄ pitemmän ajon jälkeen:think.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 omituinen "vaihteisto" vika..
Collapse
X
-
Originally posted by WSE1 View PostIlmeisesti turbiininlukko jää päälle, sitä ohjaava solenoidi/magneettiventtiili jumii. Putsaus tai vaihto. (tai solkun sähköisessä ohjauksessa ongelmia, pitäisi kylläkin sytyttää vikavalon.)
Comment
-
Comment