toinen idea tuli kaverin ehdottamana: eteen 9.5x19 ja taakse 10x20
tuohan voisi oikeasti olla ihan hyvä idea:think
ainut ongelma eteen leveälle vanteelle on, että tolppa on turhan lähellä... 9,5" vanne pitää olla et10-15 tuon mukaan 10" et10 ottais jo tolppaan kiinni. tosin aavistuksen enemmän tulee tilaa, kun vanne nousee tolpassa ylöspäin. 9,5" et13 on aika hyvä
En ole ihan täysin selvillä asiasta, mutta minulla on sellainen mielikuva että laki kieltäisi eri tuumakoon vanteet edessä ja takana?Korjatkaa jos olen väärässä, jostain tämmöinen on päähän jäänyt:think
En ole ihan täysin selvillä asiasta, mutta minulla on sellainen mielikuva että laki kieltäisi eri tuumakoon vanteet edessä ja takana?Korjatkaa jos olen väärässä, jostain tämmöinen on päähän jäänyt:think
Jos tarkoitat leveysmittaa,niin väärässä olet.Esim. M-sarjalaisissa on jo vakiona eri levyiset vanteet edessä ja takana.
Ja mikäli oikein ymmärsin,niin kysyjähän on laittamassa halkaisijaltaan ympäriinsä saman kokoiset vanteet.
Taidat tarkoittaa että eteen 19" ja taakse 20" olisi laitoin, mutta tuskin on kun esim. eikö uudemmassa Corvetessa ole eri tuumakoon vanteet edessä ja takana... ja taisi olla Viperissäkin eli tuskin on laiton.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Kaverilla tuo 20" setti näyttää kyllä e39: huonommalta kuin vanhat 19"...Kaarien radius taitaa vaan sopia paremmin sille 19" sarjalle.
Mutta tuosta yhdistelmästä en sitten tiedä:think,itse ajattelin sitä 18" ja 19" m6-comboa --->se ainakin varmuudella pitäisi e39:ssä toimia,niin tai siis ainakin varmuudella m5:sessa...
Ja veikkaisimpa vielä että edessä tekee isolla ja 10" leveällä aivan liian tiukkaa.
Taidat tarkoittaa että eteen 19" ja taakse 20" olisi laitoin, mutta tuskin on kun esim. eikö uudemmassa Corvetessa ole eri tuumakoon vanteet edessä ja takana... ja taisi olla Viperissäkin eli tuskin on laiton.
Ei ole laiton ratkaisu. Muutoskatsastushan tuossa kuitenkin tulee.
Eikös se mee niin että eteen isompi ja sit taakse pienempi. Yhessä suprassa oli just 18" edessä ja sit 17" takana hullulla makkara renkaalla.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Pitää varmaan ne kehät kattoa kuitenki aika samankokosiks, jos on DSC ja steppi jos lähtee tuumakokoa vaihtelemaan eessä ja takana. Itellä on eessä 9,5" et18 + n. 5mm spaceri ja on just jämpti. 245/40/18 kumi ja M-Sport -alusta.
Comment