Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 525tds siirtopumppu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ojanhe7
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 94
    • Tampere

e39 525tds siirtopumppu

Terve! Alkaa näyttämään että siirtopumppu olis tiensä päässä, saa vittuilla jos olen väärässä mutta eikös siirtopumppu ja polttoainepumppu ole tässä tapauksessa sama asia? Onko kukaan vaihtanut ja jos on niin miten pumppuun pääse käsiksi, onnistuuko ihan ilman suurta purkamista auton alta? Ja autohan oli sedan.
    e39 530d, e61 525d

ex. e39 525 tds
    ex. bmw 320
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by ojanhe7 View Post
    Terve! Alkaa näyttämään että siirtopumppu olis tiensä päässä, saa vittuilla jos olen väärässä mutta eikös siirtopumppu ja polttoainepumppu ole tässä tapauksessa sama asia? Onko kukaan vaihtanut ja jos on niin miten pumppuun pääse käsiksi, onnistuuko ihan ilman suurta purkamista auton alta? Ja autohan oli sedan.
    Ainakin d-mallissa siirtopumppu on erikseen ja sijaitsee kuskin lattian alla. Otetaan se pansarimuovi pois tai raotetaan, letkut ja liitin pois ja pumppu vaihdetaan.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• Speedboys
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 545
      • Kurikka

Originally posted by ojanhe7 View Post
      Tds mallissahan tuo taitaa olla tankissa.Takapenkki pois ja lattiasta pelti jonka alla on tankki.Olikahan tankin kansi jollain pikalukituksella eli pyöräyttämällä kiinni ja pumppu samaten jollain muoviklipsuilla.Uusi pumppu merkkiliikkeissä 149€ n. vuosi aikaa.
      "hosumalla ei tuu kuin äkkiä valmista"

BMW 530da
      BMW 530i v8
      BMW 330da
      BMW 320d
      BMW 316

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢