Viisaampien apuja tarvitaan!?
Oon ostamassa tuollaista Bemuria, -99 vm ja 340 ajettu. Siisti peli muuten, mutta jarrutehostaja tai joku muu on tohjona. Toimintakuvaus seuraava:
Jarruttaessa poljin toimii normaalisti, mutta hiukan tehottomasti, mutta menee ensimmäisen polkaisun jälkeen kovaksi ja tehot uupuu. Todennäköisesti jarrutehostinko?
Soittelin tuttavalle, joka on BMW:n huoltomiehenä, ja se sanoi, että jos tehostin on rikki, ja sillä ajetaan niin pitkään, niin on vaarana että nestettä pääsee koneen sisälle ja se tekee siellä sitten tuhojaan. Tämä kuulostaa aika hurjalta, ja ajattelinkin kysyä jos teillä jollakin on kokemusta asiasta?
Olen siis vasta ostamassa autoa, ja siinä ei ole mitään hätää jos joutuu tehostajaa uusimaan, mutta jos kone on vaurioitunu niin kädet joutuu pesemään
En ole nyt päässyt vastaavaa ajamaan, niin en osaa sanoa mikä oli koneen kunnon tilanne. Tehoja oli, mutta ehkä vähän kesyn puoleinen. Toki noi 340 tkm saattaa vaikuttaa myös Ykkäsellä ja kakkosella hyökkää kivasti mutta kolmosella meno tasoittuu, ja tuntuu lähinnä 100 hevosvoimaiselta. Pakokaasupäästöt on tosi hyvät, ku on juuri katsastettu.
Miten voi mennä katsastuksesta läpi ku jarrut on tuossa kunnossa? Varmasti ottaa hyvin ku polkee naama vihreänä, mutta kyllä sen jokainen huomaa että on jotain vikaa.
Perästä kuuluu kevyt pamaus kun kiihdyttää kunnolla, vaihdetta vaihtaessa. Ei varmaan vaarallista, kilometrit huomioiden?
Vastatkaa jos on kokemusta, kiitos!
Oon ostamassa tuollaista Bemuria, -99 vm ja 340 ajettu. Siisti peli muuten, mutta jarrutehostaja tai joku muu on tohjona. Toimintakuvaus seuraava:
Jarruttaessa poljin toimii normaalisti, mutta hiukan tehottomasti, mutta menee ensimmäisen polkaisun jälkeen kovaksi ja tehot uupuu. Todennäköisesti jarrutehostinko?
Soittelin tuttavalle, joka on BMW:n huoltomiehenä, ja se sanoi, että jos tehostin on rikki, ja sillä ajetaan niin pitkään, niin on vaarana että nestettä pääsee koneen sisälle ja se tekee siellä sitten tuhojaan. Tämä kuulostaa aika hurjalta, ja ajattelinkin kysyä jos teillä jollakin on kokemusta asiasta?
Olen siis vasta ostamassa autoa, ja siinä ei ole mitään hätää jos joutuu tehostajaa uusimaan, mutta jos kone on vaurioitunu niin kädet joutuu pesemään
En ole nyt päässyt vastaavaa ajamaan, niin en osaa sanoa mikä oli koneen kunnon tilanne. Tehoja oli, mutta ehkä vähän kesyn puoleinen. Toki noi 340 tkm saattaa vaikuttaa myös Ykkäsellä ja kakkosella hyökkää kivasti mutta kolmosella meno tasoittuu, ja tuntuu lähinnä 100 hevosvoimaiselta. Pakokaasupäästöt on tosi hyvät, ku on juuri katsastettu.
Miten voi mennä katsastuksesta läpi ku jarrut on tuossa kunnossa? Varmasti ottaa hyvin ku polkee naama vihreänä, mutta kyllä sen jokainen huomaa että on jotain vikaa.
Perästä kuuluu kevyt pamaus kun kiihdyttää kunnolla, vaihdetta vaihtaessa. Ei varmaan vaarallista, kilometrit huomioiden?
Vastatkaa jos on kokemusta, kiitos!
Comment