Ei sattus olemaan kellään tiedossa tollaseen laitteeseen ehjää konetta?? 2500€ hinta-arvio kansirempasta on sen verran hurjan kuulonen et sama vaihtaa koko pata.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528i
Collapse
X
-
Originally posted by BobMarleyWagon View PostEi sattus olemaan kellään tiedossa tollaseen laitteeseen ehjää konetta?? 2500€ hinta-arvio kansirempasta on sen verran hurjan kuulonen et sama vaihtaa koko pata.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
-
-
Originally posted by BobMarleyWagon View PostEi sattus olemaan kellään tiedossa tollaseen laitteeseen ehjää konetta?? 2500€ hinta-arvio kansirempasta on sen verran hurjan kuulonen et sama vaihtaa koko pata.
Miten ja missä muuten laskivat tuon kansiremontin hinnan tuommoiseksi, oliko kaikki hajalla? Siis ihan kaikki?
www.varaosahaku.fi
Comment
-
-
e39 528i
Siitä ei ole viel kantta otettu poies mut paikallinen monttööri oli sen verran saanu selville et 5 ja 6 pytyn välistä ois pahvi menny kun siel ol puristuspaineet iha sekasi ja imusarjaan tekee painetta myös. Epäili myös että olis saattanu venttiili tai useempi palaa. Osat on kuulema kalliita ja työ on kovin iso.BMW 528 e39
Comment
-
-
Originally posted by BobMarleyWagon View PostKyllähä se kannattas mut kun ei itellä oo täälläpäin suomee mahollisuuksii sellasta tehä ni on turhan tyyristä purattaa korjaamolla. Nyt on jo onneks uus kone kiikaris kunha vaa löydän sen kiven minkä alle rahat on kätketty.
:think
en mä ainakaa ny ihan sokkona viittis konetta mennä vaihtamaa...Last edited by Will_E39; 27-03-2008, 16:58.e39 520ia-96
Comment
-
-
Originally posted by Will_E39 View Post:think
en mä ainakaa ny ihan sokkona viittis konetta mennä vaihtamaa...
Joo,onhan niissä takuu mutta se ei korvaa hukkaan menneitä työtunteja.
Itse teettäisin sen kansirempan niin tietäisin ainakin että mitä se on syöny...
Mutta jos päädyt ostamaan purkaamolta sen koneen niin mulla on ainakin hyviä kokemuksia Fustilta Tampereella.
Sain priimakuntoisen koneen (M52b25) suht edullisesti (2000e) ja kohtuu kilometreillä.E39 523iA touring
In memoriam:
E34 525i 24v
E30 320
E30 318
Comment
-
-
eikai ny uutta konetta tarvii vaihtaa....
jos se sun konees ei kolissu tai vastaavasti äänelly ni en usko että sieltä ois mitään isompaa rikki... jos vedet heilahtaa pytyyyn ni kyllä se varmaan käy päin persettä mutta siitä selviää, mahd kannen tiivisteellä ja kannen oikasulla... ja kans ku on irti niin koe poonnistaa sen oikasun jälkeen ni näkee onko se halki jostain.. tietty siinä vaiheessa ku se on oikastu ja se todetaan halkinaiseks niin oikasu valuu hukkaan. joku viisaampi voi kertoa saako sitä ponnistettua ennen oikasua.....? vaihtokone näyttää autoa jälleen myytäessä mun makuun ainakin aika pahalta ja laskee hintaa, eli mikä on hinta/laatu/hyöty suhteeltaan paras vaihtoehto porukan mielestä...?
Comment
-
-
Vi**u
Hippiä koitettiin vähä vejättää korjaamolla! Kyl se vaan nyt menee nii et kans otetaa irti eikä aleta riehumaa minkää uusien koneitten kaa. Ja se kansi otetaa pois jossain muualla kun tuolla..
Selvispä ohimennen sekin et siellä ei koijarinkaan mielestä oo muuta ku pahvi menny mut se on kallista... No onha se nyt kallista mut joku raja.BMW 528 e39
Comment
-
Comment