Elikkä ajattelin vaihtaa takalevyt ja palat, termarin ja vesipumpun. Kannattaako joku näistä ostaa mielummin BMW-jälleenmyyjältä vai onko samaa paskaa eri paketissa?
Kysyisin, että montaako osaa BMW valmistaa itse? Niistä löytyy ne orggikset.
Vesipumput ja termarit tuskin kuuluu niihin. Eiköhän ne osat tule yleensä alihankkijoilta.
Kysyisin, että montaako osaa BMW valmistaa itse? Niistä löytyy ne orggikset.
Vesipumput ja termarit tuskin kuuluu niihin. Eiköhän ne osat tule yleensä alihankkijoilta.
Orggis ei tarkoita että BMW valmistaa osan itse, vaan että semmoinen osa löytyy autosta kun se ostetaan.
Orggis ei tarkoita että BMW valmistaa osan itse, vaan että semmoinen osa löytyy autosta kun se ostetaan.
Juuri näin Eiköhän kaikki kuitenkin tajua, että alihankkijoiden valmistamista komponenteista nämä bemutkin kasataan, ja vain harvat osat on täysin autovalmistajan omaa valmistetta. Aluperäislaatua ja osia saa tietty edullisemmin muualtakin kuin marmoritiskiltä, mutta itse en tosiaan termaria ja vesipumppua laittaisi kuin orkkisosana.
Eipä ole paljon viimeaikoina orkkisosia kauheasti näkynyt Motonetin tuotteissa. Koko ostojärjestelmä perustuu siihen, että ostetaan automaattisesti sieltä mistä halvimmilla saa.
Edit: ainiin, E61 pyyhkijänsulat taisi olla alkuperäisosat eli
Ostaako BMW sen kalliimman pumpun? Tuskinpa ostaa, eiköhän nekin kilpailuta alihankkijoita ja sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan. BMW:n logo ei sitä takaa, että osa olisi parempi kuin joku tarvike.
Ostaako BMW sen kalliimman pumpun? Tuskinpa ostaa, eiköhän nekin kilpailuta alihankkijoita ja sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan. BMW:n logo ei sitä takaa, että osa olisi parempi kuin joku tarvike.
Useasti osat ovat täysin samalta valmistajaltakin puuttuu vaan se logo Hintakin on aivan eri Itse ostaisin motonetistä Ei ne ihan paskaa voi siellä myydä:think
Useasti osat ovat täysin samalta valmistajaltakin puuttuu vaan se logo Hintakin on aivan eri Itse ostaisin motonetistä Ei ne ihan paskaa voi siellä myydä:think
Kyllä ne vaan voi. Ostin motonetista sisäilmafiltterin jota ei saatu millään paikalleen. Kaveri osti sieltä jarrulevyt jotka eivät pysy suorassa jne. Motonetista ostettaessa kannattaa varmistaa että saa alkuperäisosan. Muuten voi lykätä kätensä paskaan.
Yamaha XJ750 ja XJ900
E32 730iA
ex E32 750iAL
ex E34 525tdsA Touring
Kaveri osti sieltä jarrulevyt jotka eivät pysy suorassa jne
Miksi ne ei pysy suorassa? Kerro sitten jotain oikeata faktaa, äläkä essonbaari tasoa. Sitä on nimittäin kuultu..
Tosiasia on se, että jarruosissa itsessään ei ole ongelmia yleisellä tasolla! Asentajia taas on monennäköisiä..
Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Ja tietäisittä vain kuinka paljon autotehtaille menee ensiasennukseen osia kaukaisesta Idästä..
Ja autotehtaat tilaavat myöskin tavaransa tasan tarkaan siltä halvimmalta toimittajalta
Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment