Onko jotain osia/osakokonaisuuksia, joita motonetistä ehdottomasti EI kannata ostaa (==aina huonolaatuista paskaa) ?
Tero
Jarrupalat ja -laikat?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
En kyllä laittaisi itse mitään painoarvoa näille jutuille. Kuhan tarkastaa että osa on varmasti yhteensopiva niin luulisi pelaavan. Luulisi esim jarruosissa olevan ulkoinen laatutarkistus. Tosin jos haluaa pelata varman päälle niin ostaa osansa BMW:ltä sitten, eipähän tarvitse miettiä.
Esimerkkinä toi vesipumppu, onko se sitten laadukas jos hajoaa ~150tkm kohdilla aika yleisesti? Voi tosin olla yleistäkin, ei ole omia autoja jolla olisi ajettu minkään maagisten rajapyykkien yli
no eipä kyllä nekään... zimmermanin tavaraa ollut. toi valmistaja kannattaa kyllä aina tarkistaa. samoissa paketeissa kun voi olla laatutavaraa, tai täyttä paskaa.
En kyllä laittaisi itse mitään painoarvoa näille jutuille. Kuhan tarkastaa että osa on varmasti yhteensopiva niin luulisi pelaavan. Luulisi esim jarruosissa olevan ulkoinen laatutarkistus.
Miksi sitten alunperin edes kysyit koko juttua kun jo tiesit vastauksen? Samahan se on vaikka hakee nuo kamat Biltemasta, luulisi niidenkin olevan hyviä.
No lähinnä toi vesipumppu ja termari kiinnosti että onko niissä jotai radikaalia kun jostain luin että on. Ja tarkotin lähinnä painoa arvoa tommosille jutuille "Kaveri osti nippusiteen ja se katkes heti"
kaikki osat on hinta/laatu suhteessa paskaa!!jos laittaa pikkasen enemmän esim kl-varaosille kestää osat pitempään ja on todellakin laadukkaampaa.
Useammin olen KL-varaosiin joutunut reklamoimaan kuin Motonettiin, Metro-Auton varaosatiskiltä olen saanut laatu tavaraa mutta PASKALLA palvelulla huollon palvelusta puhumattakaan.
Onko jotain osia/osakokonaisuuksia, joita motonetistä ehdottomasti EI kannata ostaa (==aina huonolaatuista paskaa) ?
Tero
Samaa ne on kaikki Biltemat Motonetit yms.... Hyvää osaa.... Välillä jotkut osat ei käy mutta ne voi palauttaa Osat ovat täysin samaa paskaa kuin marmori tiskilläkin
Originally Posted by teropa View Post
Jarrupalat ja -laikat?
Ja tähän saadaan varmasti myös asiantunteva selitys..
Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Ostettiinko oikean tyyppinen sisäilmafiltteri?
Entä, onko vika todellakin ollut jarrulevyissä vai onko kyseessä typpiesimerkki 99:sta tapauksesta sadasta kun vaihdellaan jarrulevyjä etupään välysten vuoksi ja kun ongelma katoaa siksi aikaa kun levyt uudelleen kiilloittuvat/lasittuvat, syytetään uudelleen ilmaantuneista tutinoista "kieroutuvia Motonetin levyjä"....?
Voi jeesus tätä, kyllä Hemi ihan varmasti tuli ostettua oikean tyyppinen sisäilmafiltteri. Paketin kyljessä oli ihan oikeasti sama tyyppi kuin mun auton rekisteriotteessa ja filtteriä verrattiin vielä autossa olleeseen filtteriin ja se oli saman kokoinen. Karvakäsi oli vaan vähän päättänyt laskea filtterin valmistuskustannuksia tekemällä sen kokonaan paperista eli ilman muovista tukiosaa. Valitettavasti ei tullut otettua siitä paskasta filtteristä kuvia että Hemikin olisi saanut tässä asiassa tyydytyksen. Filtteri lensi roskikseen.
Tuosta jarrulevyhommasta on tosiaan vain kaverilta saatu tietoa joten se on sitten varmaan sitä "essonbaaritasoa".
Yamaha XJ750 ja XJ900
E32 730iA
ex E32 750iAL
ex E34 525tdsA Touring
niin no itse ostanut kerran palat motonetista ja palat kulu tosi nopeasti ja jarrut vinku.kl-varaosien kanssa ei ole ollut mitään valittamista ja tampereella hervannan varaosat on hyvä liike
Comment