Elikkä alko tossa paripäivää sitte tuntua tosi tukkoselta toi auto. Kävin äsken testaamassa vähän 0-100sia että ei vaivais päätä kokoajan. Jos lähtee kierrokset ~3-4k ja kytkin ylös ei tapahdu paskan vitun vertaa, auto vaan huutaa eikä tunnu liikkuvan mihinkää. Jos lähtee sillee että kytkin on ylhäällä ja matelee ja siintä lämä tiskiin, auto liikkuu ihan hyvin ykkösen loppuun saakka. Vaihde kakkoselle ja kierrokset jäi huutamaan johku sinne ylös ja mitään tehoja ei löydy Ei jotenkin vaan kierrokset laskenu alaspäin.
Vaikea sanoa ku oon niin vähän ottanu tommosia lähtöjä autoilla yleensäkkään ja BMW on eka, ja vielä juuri saatu. Kuitenkaan ei tunnu yhtään normaalilta. Kulutuskin ehkä hiukan suurempi. En tiiä onko tää sit mun tumpeluutta, vai se helvetin VCD (olikohan se toi) venttiili, vai mikä ihme.
Auttakaa newbiee!
Vaikea sanoa ku oon niin vähän ottanu tommosia lähtöjä autoilla yleensäkkään ja BMW on eka, ja vielä juuri saatu. Kuitenkaan ei tunnu yhtään normaalilta. Kulutuskin ehkä hiukan suurempi. En tiiä onko tää sit mun tumpeluutta, vai se helvetin VCD (olikohan se toi) venttiili, vai mikä ihme.
Auttakaa newbiee!
Comment