Announcement

Collapse
No announcement yet.

suksipussin +luukun poisto e39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RsebaF
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2008
    • 242
    • Helsinki

suksipussin +luukun poisto e39

Elikkä, mites ton suksi pussin ja luukun saa pois e39 sedanilta. Olen päässyt niin pitkälle että pussin kehikko + pussi ovat irti mutta nyt siinä on sit tommonen "turvavyö" joka pitää siitä kii. Tarkoitus olisi saada jollai tavalla selkänojan takapuoli pois? Miten? tarkoitus olisi laittaa subbarin takaluukkuun ja vetää baddoportin suksiluukusta auton sisään. kontin puolinen luukku + pussi pitäis siis saada veks rikkomatta mitään
  • Spiddu
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 3564
    • Nla

Originally posted by RsebaF View Post
    Elikkä, mites ton suksi pussin ja luukun saa pois e39 sedanilta. Olen päässyt niin pitkälle että pussin kehikko + pussi ovat irti mutta nyt siinä on sit tommonen "turvavyö" joka pitää siitä kii. Tarkoitus olisi saada jollai tavalla selkänojan takapuoli pois? Miten? tarkoitus olisi laittaa subbarin takaluukkuun ja vetää baddoportin suksiluukusta auton sisään. kontin puolinen luukku + pussi pitäis siis saada veks rikkomatta mitään
    en tiedä miten e39 mutta e36 leikkasin siitä turvavyöstä tikitauki jolloin sen sai nätisti irti ja ehjänä kokopaketin irti
    BMW F30 330e 2017

Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
    e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D

Comment

• RsebaF
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2008
      • 242
      • Helsinki

Originally posted by Spiddu View Post
      en tiedä miten e39 mutta e36 leikkasin siitä turvavyöstä tikitauki jolloin sen sai nätisti irti ja ehjänä kokopaketin irti
      ois tietenkin yks vaihtoehto...mut haluaisin pitää kamat mahdollisen ehjinä =/ ja sit on viel se luukku ongelma joka aukeaa taaksepäin...

Comment

• Spiddu
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 3564
        • Nla

Originally posted by RsebaF View Post
        ois tietenkin yks vaihtoehto...mut haluaisin pitää kamat mahdollisen ehjinä =/ ja sit on viel se luukku ongelma joka aukeaa taaksepäin...
        noo ehjänähän se pysyykiin tarvii vaan uudelleen ompelun jso se takasin haluaa luukunkanssa en osaa jelppailla itse poistin vaan pussi kun totesin sen olevan vain edessä mutta eiköhän joku täällä osaa jelpata
        BMW F30 330e 2017

Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
        e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D

Comment

• RsebaF
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2008
          • 242
          • Helsinki

Originally posted by Spiddu View Post
          noo ehjänähän se pysyykiin tarvii vaan uudelleen ompelun jso se takasin haluaa luukunkanssa en osaa jelppailla itse poistin vaan pussi kun totesin sen olevan vain edessä mutta eiköhän joku täällä osaa jelpata
          toivottavasti...muuten mun suunnitelmat menee vessast alas.. :P ja uusia pitää väsätä

Comment

• TJJ
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 7591
            • Jyväskylä

Minulla sen hihnan toinen pää oli kiinni soljessa joka (muistaakseni) oli kiinni penkin kiinnityspultissa. Joten ei siitä ompeleita tarvinnut leikata, pultti vaan irti. Minulla on kaatuvat takapenkit, joten tuossa tietysti voi olla eroja. Searchillä kyllä löytyy ohjeita miten selkänojan saa irti kiinteällä selkänojalla varustetusta E39:istä.
            E39 528iA

Comment

• RsebaF
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2008
              • 242
              • Helsinki

Originally posted by TJJ View Post
              Minulla sen hihnan toinen pää oli kiinni soljessa joka (muistaakseni) oli kiinni penkin kiinnityspultissa. Joten ei siitä ompeleita tarvinnut leikata, pultti vaan irti. Minulla on kaatuvat takapenkit, joten tuossa tietysti voi olla eroja. Searchillä kyllä löytyy ohjeita miten selkänojan saa irti kiinteällä selkänojalla varustetusta E39:istä.
              mun autossa on myös kaatuvat penkit, en mä niit halu irti vaan se "suoja" kontin puolella... miten pulttiin pääsee ruuvarilla? mä vaan näen sen ylhäältä katsottua...

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎