Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 528 turbotus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vinkkeli1
    Newbiemmer
    • Mar 2008
    • 23

    E39 528 turbotus?

    (vm-97)
    onko joku turbottanu, miten?
    Mitkä on peruspuristukset?
    onko valmiita settejä

    ihan vaan uteliaisuuttani kyselen josko hommassa olisi mitään järkeä?
  • Rikke
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 579
    • Paimio

    #2
    Ehdinköhän ensimmäisenä: EI ole järkeä
    Lailliseksi tuota on käytännössä katsoen mahdoton saada, mutta jos ei ole rahasta pula niin sillon on vaan taivas kattona. Valmiita settejä löytyy varmasti saksasta ja rapakon takaa.

    Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
    Nyk. VW Golf '00
    Nyk. VW Golf '95
    Historiaa:x17 BMW +Muuta

    Comment

    • ROne
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 468
      • 90850

      #3
      Löytyy valmiita kittejä Suomestakin. Esimerkiksi tälläkin foorumilla on verkkokauppa joka myy, mutta e36 /328:iin. Olettaisin kitin myös sopivan e39:iin.
      Rapakon takana on taalan hinnasta johtuen edullista, mutta tulli...
      sigpic
      e24 635csi

      Ex e39 530i touring
      Ex e36 325i coupe ratalelu
      Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
      Ex e39 528i
      Ex e36 320i
      Ex e36 "328i" cab Individual
      Ex e46 330xi

      Comment

      • Jonsku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 4646
        • Tuusula

        #4
        Originally posted by ROne View Post
        Löytyy valmiita kittejä Suomestakin. Esimerkiksi tälläkin foorumilla on verkkokauppa joka myy, mutta e36 /328:iin. Olettaisin kitin myös sopivan e39:iin.
        Rapakon takana on taalan hinnasta johtuen edullista, mutta tulli...
        Tulli ei vedä paljoa välistä, auton varaosille tulli 4-6%, toki koko summasta (ostohinta + toimituskulut + tulli) pitää vielä maksaa 22% alvia... Kyllä näillä dollarin kursseilla kannattaa ostaa

        Tosiaan, valmiita settejä saa jenkeistä, niiden laadukkuudesta ei taida olla tällä foorumilla kokemuksia. Jenkkisaittien selailu auttaa siihen...

        Laillisuudesta... kilpiin tuota et saa todennäköisesti "ikinä". Jarrujen yms. alustahilkkeiden suhteen homma on helppo (muutat vastaamaan 540:stä) mutta päästöjen ja elektroniikan suhteen homma karahtaa karille todennäköisesti hyvinkin pian.
        Eli joko otat turbon irti joka katsastukseen (harmaata aluetta..) tai sitten unohdat koko jutun ja ostat suosiolla tehokkaamman auton / hommaat harrastepeliksi jonkun vanhan vekottimen jota saa ihan laillisestikin rakentaa
        - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

        ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
        ex. Alpina D10 Touring #33/94
        ... and many more

        Comment

        • vinkkeli1
          Newbiemmer
          • Mar 2008
          • 23

          #5
          tätä vähän pelkäsinkin... noo tulee paljon halvemmaksi ,kun asian voi unohtaa... olis vaan ollu pirskatin hyvin tilaa tuolla konehuoneen puolella

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎