Originally posted by miq
View Post
e39 kytkinremontti
Collapse
X
-
Dodii, nyt on kytkytin korjattu. Kustansi 410 € töineen, sis. myös vaihteistoöljyt sekä takastefan vaihdon. Kun se kerran näky vähän hikoilevan tavaraa niin halusin senkin tiiviiksi. Poljin ei laskenut jarrupolkimen tasalle, mutta toiminta-alue on ihan eri kohdassa, paljon alempana. Oli sitten aika kuluneen näköinen, varsinkin asetelma (makean sininen etc), varmaankin aikalailla tiensä päässä. Levykin oli aika kulunut joten eipä tullu turhan takia tuotakaan teetettyä.Hullu saa olla muttei tyhmä.
e61 530xd LCI
Comment
-
-
Toi sigun 535 on pian kytkinremontin tarpeessa, kun paikaltaan lähtiessä meinaa joskus sillai nypyttää...
Tarvinko muita osia kuin tämän?
Vaikuttaa ainakin halvalta paketilta jossei muuta tarvi? 168€
Vai onko parempia ostopaikkoja tiedossa?Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Eikö oo tietoo??Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostToi sigun 535 on pian kytkinremontin tarpeessa, kun paikaltaan lähtiessä meinaa joskus sillai nypyttää...
Tarvinko muita osia kuin tämän?
Vaikuttaa ainakin halvalta paketilta jossei muuta tarvi? 168€
Vai onko parempia ostopaikkoja tiedossa?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostToi sigun 535 on pian kytkinremontin tarpeessa, kun paikaltaan lähtiessä meinaa joskus sillai nypyttää...
Tarvinko muita osia kuin tämän?
Vaikuttaa ainakin halvalta paketilta jossei muuta tarvi? 168€
Vai onko parempia ostopaikkoja tiedossa?
Tuolta on tullut tilattua paljon tavaraa ja voin suositella varauksetta. Kulut aina kiinteästi 16,90 eur Suomeen ja n. viikossa tavara perillä. Tuolla Sachsin kytkinsarja E39 535 228 eur ja löytyy myös Sachs Performance -kamaa.
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostToi nypytys johtuu suurella todennäköisyydellä cdv (clutch delay valve) -venttiilistä eikä itse kytkimestä. Tuon venttiiliin poistamisella saattaa poistua kokonaan tuo nypytys. Haulla lisää, meikä menee nukkumaan.Jos kytkin nypyttää, niin siinä on vikaa.
Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostPaitsi että CDV ei aiheuta nypytystä, vaan korostaa huonokuntoisen kytkimen ominaisuuksia.Jos kytkin nypyttää, niin siinä on vikaa.
Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Osaako joku sano millainen tuon e39 kytkintuntuma pitäisi olla? Ottaako kytkin normaalisti kiinni kohtuullisen nopeasti tietyssä kohtaa vai pitäisikö sen alkaa ottamaan jo kohtuullisen alhaalla? Vaihdoin tuossa kytkimen tuohon 530I viime vuonna ja nyt olen ajatellut vaihtaa sen tehokkaampaan versioon, koska tämä normimalli lähtee luistamaan helposti asuntovaunua vedettäessä/peruuttaessa. Olisikohan tuosta performance kytkimestä apua tähän ongelmaan :think
Comment
-
-
Originally posted by Mikke79 View PostOsaako joku sano millainen tuon e39 kytkintuntuma pitäisi olla? Ottaako kytkin normaalisti kiinni kohtuullisen nopeasti tietyssä kohtaa vai pitäisikö sen alkaa ottamaan jo kohtuullisen alhaalla? Vaihdoin tuossa kytkimen tuohon 530I viime vuonna ja nyt olen ajatellut vaihtaa sen tehokkaampaan versioon, koska tämä normimalli lähtee luistamaan helposti asuntovaunua vedettäessä/peruuttaessa. Olisikohan tuosta performance kytkimestä apua tähän ongelmaan :think
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostPaitsi että CDV ei aiheuta nypytystä, vaan korostaa huonokuntoisen kytkimen ominaisuuksia.Jos kytkin nypyttää, niin siinä on vikaa.
F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Joo tähän nypytykseen ois kiva kuulla jotain faktaa.
Itelläkin nypyttää kylmänä jos käyttää normikierroksia liikkeellelähdöissä. Isommilla vaihteilla tai lämpimänä luistattaessa ei nypytä lainkaan. Vain kylmänä ekat pari kolme kertaa. Senkin voi skipata jos antaa _vähän_ normaalia enemmän kierroksia ja luistattaa _vähän_ enemmänE61 523i Touring -09
Comment
-
Comment