E39 ja kadonneen piuhan metsästys.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joona
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 246
    • Haapajärvi

    E39 ja kadonneen piuhan metsästys.

    Eli mittaristoon syttyi teksti CHECK BRAKE LININGS. Ja kävin täältä lueskelemassa lisätietoa aiheesta ja selvisi että palat vois olla loppu, otin takarenkaat pois että näkee paremmin palojen kuluneisuuden ja palat ovat ok ja levytkin vielä menee, mitä nyt muutaman millin pykälät on ihan ulkokehällä. Mutta missäs v***ssa on kuskin puolelta tuo kuluneisuuden tunnistimen piuha, pitäis varmaan olla molemmin puolin mokomat?? Otin sisälokasuojan pois että onko piuha katkennut, mutta ei näy sielläkään, ja peräkontin puoleltakin näyttää että sinne ei ole koskaan mennytkään kuin ABS:än johdot eli sininen ja valkoinen. Eli eikö tuota tunnistinta ole muka kuin toisella puolella?????
    Pro on aina pro, oli laji mikä vaan
  • herja
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1649

    #2
    Ei taida olla kuin yhdet edessä ja takana.
    Retard Member

    Comment

    • Clavurion
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 9159
      • Oulu

      #3
      Jep, piuhat vas. edessä ja oik. takana. Aika syvältä saat kaivella sitä vas. taka-anturin piuhaa.
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

      Comment

      • Will_E39
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 920
        • Seinäjoki

        #4
        tunnistin on kuskin puolella eessä ja vänkärillä takana

        hmmm,liian hidas...
        e39 520ia-96

        Comment

        • joona
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 246
          • Haapajärvi

          #5
          Kiitos tarkennuksesta..
          Pro on aina pro, oli laji mikä vaan

          Comment

          • joona
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 246
            • Haapajärvi

            #6
            Kävin kattomassa tuolta kl-varaosien sivuilta noita takajarrulevyjen hintoja niin siellä luki että uusien levyjen paksuus on 20mm ja minimi on 18,jotain milliä ja noissa mun levyissä on varmaan tuo 2mm per puoli pykälää joten ainakin levyt menee uusiin puihin. Pitääkö tuo anturi vaihtaa uuteen kun uusii levyjä/paloja????
            Pro on aina pro, oli laji mikä vaan

            Comment

            • Will_E39
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 920
              • Seinäjoki

              #7
              Originally posted by joona View Post
              Kävin kattomassa tuolta kl-varaosien sivuilta noita takajarrulevyjen hintoja niin siellä luki että uusien levyjen paksuus on 20mm ja minimi on 18,jotain milliä ja noissa mun levyissä on varmaan tuo 2mm per puoli pykälää joten ainakin levyt menee uusiin puihin. Pitääkö tuo anturi vaihtaa uuteen kun uusii levyjä/paloja????

              joo siis toi anturi on sen hintanen osa et kyllä kannattaa vaihtaa palojen kanssa toki voihan sitä vanhaa koittaa ehjänä ottaa mut harvemmin onnistuu
              e39 520ia-96

              Comment

              • joona
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2003
                • 246
                • Haapajärvi

                #8
                Tuo on kyllä tosi..
                Pro on aina pro, oli laji mikä vaan

                Comment

                • masahiiri
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2008
                  • 43

                  #9
                  anturi

                  anturi on 20-20€ hintainen orkkis osana. mutta ei haittaa jos et särje sitä bakeliiti osaa niin että piuhat katkeavat. Muutoin laita vanha paikalleen ja nollaa vika koodi rempan jälkeen!

                  itse hajoitin bakeliitin siitä kulmasta (etuanturi), mutta toimii edelleen... piuhat jos katkasee niin sit muistuttaa ko viasta kokoajan...

                  -Matti-
                  vikakoodin lukua etc Joutseno / LPR
                  Se mikä ei tapa niin se VITUTTAA!!!

                  Comment

                  • Matula
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2007
                    • 1706

                    #10
                    Originally posted by masahiiri View Post
                    anturi on 20-20€ hintainen orkkis osana. mutta ei haittaa jos et särje sitä bakeliiti osaa niin että piuhat katkeavat. Muutoin laita vanha paikalleen ja nollaa vika koodi rempan jälkeen!

                    itse hajoitin bakeliitin siitä kulmasta (etuanturi), mutta toimii edelleen... piuhat jos katkasee niin sit muistuttaa ko viasta kokoajan...

                    -Matti-
                    Jos varoitusvalo palaa on johto jo poikki ja uuden johdon paikka. Jos palojen loppuminen ei tulevaisuudessa kiinnosta niin voihan nuo anturin johdot yhdistää valon sammuttamiseksi.

                    Comment

                    Working...
                    X