Tervehdys kaikille
Käväsin tänään luetuttamassa vikakoodit e39 540iA vehkeestä.
Sain naapuri korjaamon kaverilta seuraavat tulokset. Yritin aikani etsiskellä forumin searchilla, mutta ei onnannut.
p 0340 Nokka-akselin asetotunnistin = Eli kipasen uuden marmoritiskiltä.
p 1174 Seoksen säätö lohko 1 = Eli mitäs ny??
p 1175 Seoksen säätö lohko 2 = ??
Auttakaas aloittelijaa ja kertokaa mitä keksin noille kahdelle jälkimmäiselle ongelmalle, vai annetaanko vaan olla? Olisiko hiljattain vaihtamallani MAF:illa osuutta noihin 2 jälkimmäiseen koodiin?
No juu vaikuttaapi siltä että noi p1174 ja 1175 ilmestyivät kun kännistin autoa uudella MAF:illa. Ravisti ja vatkasi n. 30 sekkaa niin että meinasin penkiltä pudota.
Tilasin tuon uuden nokka-akselin tunnistimen ja ajattelin vaihtaa ko. osan viikonloppuna. Vaatiiko jonkin sortin koodausta vaihdon jälkeen vai riittääkö että ottaa akun kaapelit irti ja kovaa ajoa?
Käväsin tänään luetuttamassa vikakoodit e39 540iA vehkeestä.
Sain naapuri korjaamon kaverilta seuraavat tulokset. Yritin aikani etsiskellä forumin searchilla, mutta ei onnannut.
p 0340 Nokka-akselin asetotunnistin = Eli kipasen uuden marmoritiskiltä.
p 1174 Seoksen säätö lohko 1 = Eli mitäs ny??
p 1175 Seoksen säätö lohko 2 = ??
Auttakaas aloittelijaa ja kertokaa mitä keksin noille kahdelle jälkimmäiselle ongelmalle, vai annetaanko vaan olla? Olisiko hiljattain vaihtamallani MAF:illa osuutta noihin 2 jälkimmäiseen koodiin?
No juu vaikuttaapi siltä että noi p1174 ja 1175 ilmestyivät kun kännistin autoa uudella MAF:illa. Ravisti ja vatkasi n. 30 sekkaa niin että meinasin penkiltä pudota.
Tilasin tuon uuden nokka-akselin tunnistimen ja ajattelin vaihtaa ko. osan viikonloppuna. Vaatiiko jonkin sortin koodausta vaihdon jälkeen vai riittääkö että ottaa akun kaapelit irti ja kovaa ajoa?
Comment