Eli 540 vm. 96
Tarkotus oli säädättää liikkessä pyöränkulmat mutta homma tyssäsi heti alkuunsa, kun molempien takapyörien camber säätö pultit on hapettuneet kiinni pusliin.
Eli kun pulttia vääntää pusla kiertyy mukana.
Eivät irronneet toisistaan pulttiin hakkaamalla vasaralla.
Onko jotain konstia millä herutella osat irti toisistaan? vai kääntää kulmat "väkisin" kohilleen ja ajella tyytyväisenä.
Pelkkiä puslia ei edes taida saada uutena vaan joutuu melkein koko taka ripustuksen hommaamaan.
Edit: Lähteehän se lyömällä irti mutta repeää helposti saumasta, koska on alumiinia. Miulle kävi nin. Eli kannattaa puristaa putkipihdeillä apurunkoa ja hakata siihen pultin päähän...
Tarkotus oli säädättää liikkessä pyöränkulmat mutta homma tyssäsi heti alkuunsa, kun molempien takapyörien camber säätö pultit on hapettuneet kiinni pusliin.
Eli kun pulttia vääntää pusla kiertyy mukana.
Eivät irronneet toisistaan pulttiin hakkaamalla vasaralla.
Onko jotain konstia millä herutella osat irti toisistaan? vai kääntää kulmat "väkisin" kohilleen ja ajella tyytyväisenä.
Pelkkiä puslia ei edes taida saada uutena vaan joutuu melkein koko taka ripustuksen hommaamaan.
Edit: Lähteehän se lyömällä irti mutta repeää helposti saumasta, koska on alumiinia. Miulle kävi nin. Eli kannattaa puristaa putkipihdeillä apurunkoa ja hakata siihen pultin päähän...
Comment