Joku vois hahmottaa mitä tapahtui ja oliko se normaalia.
Eli olin liikennevaloissa, kääntymässä, alkoi VITUTTAMAAN ja kun vihdoin pääsin liikkeelle niin tempaisin tallan pohjaan (siis nostin kytkimen nopeasti mutta en läheskään kertalaakista) ja käänsin jyrkähkösti.
No mitään outoa ei tapahtunut perstuntumalla mutta kun katsoin mittaristoon oli ASC valo syttynyt. Aloin jo kiroamaan että joko TAAS hajosi jotain. Vedin parkkiin ja kun tulin takaisin ja auto käyntiin niin kaikki ollut OK sen jälkeen. Testasin jopa hiekalla että se toimii kuten pitää...
Onko muille sattunut vastaavaa ja mistä tuo johtuu? Vai alkaako jotain hajoamaan kuitenkin ?
Oma teoria on että syystä tai toisesta rengas pääsi kuitenkin pyörähtämään sen verran enemmän että ASC tulkitsi että se sutaisi liikaa ja pisti vikavalon päälle. Valo siis ei poistunut napista, eikä ABS valo palanut.
Eli olin liikennevaloissa, kääntymässä, alkoi VITUTTAMAAN ja kun vihdoin pääsin liikkeelle niin tempaisin tallan pohjaan (siis nostin kytkimen nopeasti mutta en läheskään kertalaakista) ja käänsin jyrkähkösti.
No mitään outoa ei tapahtunut perstuntumalla mutta kun katsoin mittaristoon oli ASC valo syttynyt. Aloin jo kiroamaan että joko TAAS hajosi jotain. Vedin parkkiin ja kun tulin takaisin ja auto käyntiin niin kaikki ollut OK sen jälkeen. Testasin jopa hiekalla että se toimii kuten pitää...
Onko muille sattunut vastaavaa ja mistä tuo johtuu? Vai alkaako jotain hajoamaan kuitenkin ?
Oma teoria on että syystä tai toisesta rengas pääsi kuitenkin pyörähtämään sen verran enemmän että ASC tulkitsi että se sutaisi liikaa ja pisti vikavalon päälle. Valo siis ei poistunut napista, eikä ABS valo palanut.
Comment