Moi,
Tuossa Clavun kanssa ihmeteltiin yhtä juttua. Clavu on ehkä vaihtamassa omaansa anturia etuakselille, ja pyysi minua varmistamaan omasta autostani anturin osanumeron.
Tämän mukaan: http://www.realoem.com/bmw/showparts...65&hg=31&fg=05
Antureita on kahta mallia, joko tavallisella alustalla (Osa nro 1) tai sporttialustalla (Osa nro 9) varustettuun autoon (näin tulkitsen tuosta, koska Xenon-valot on joka tapauksessa autossa, jossa on automaattinen korkeudensäätö).
Kävi kuitenkin niin, että Clavu löysi omasta autostaan tuon 699-loppuisen anturin paikaltaan (eli EI sport-alusta, vaikka hällä täysi m-paketti 2003 vm 530dA sedanissa). Ja kun itse kävin katsomassa anturin, niin sieltä löytyi täsmälleen samanlainen mötikkä kuin Clavulta, ja tuolla rakenteella joka on EI sport-alustalle tarkoitettu (minullakin m-paketti 2003). Mutta minun autostani löytyi anturi, jonka varaosanumero päättyy 697, eikä 699 tai 700 jotka on listoilla.
Tuossa oman auton anturissa on kaikki logot ja päiväykset samalla lailla kuin Clavun autossa, mutta tuota numeroa 1 093 697 ei löydy Realoemista eikä bmwfanin ETK:sta. Mistähän tässä oikein on kysymys?
Miksi m-sport alustalla varustetuissa autoissa on sensorin kiinnitys kuin tuossa "Xenon lights = YES" optiossa, eli EI-sport alusta? Ja mikä on tuo varaosanumero, jota ei mikään systeemi näytä tuntevan? Osan päiväys oli kuitenkin 19.12.2002 ja minun auto on rullannut 24.1.2003 linjalta ulos, eli osa on orkkis ja BMW logolla mutta numero on kumma.
Tero
Tuossa Clavun kanssa ihmeteltiin yhtä juttua. Clavu on ehkä vaihtamassa omaansa anturia etuakselille, ja pyysi minua varmistamaan omasta autostani anturin osanumeron.
Tämän mukaan: http://www.realoem.com/bmw/showparts...65&hg=31&fg=05
Antureita on kahta mallia, joko tavallisella alustalla (Osa nro 1) tai sporttialustalla (Osa nro 9) varustettuun autoon (näin tulkitsen tuosta, koska Xenon-valot on joka tapauksessa autossa, jossa on automaattinen korkeudensäätö).
Kävi kuitenkin niin, että Clavu löysi omasta autostaan tuon 699-loppuisen anturin paikaltaan (eli EI sport-alusta, vaikka hällä täysi m-paketti 2003 vm 530dA sedanissa). Ja kun itse kävin katsomassa anturin, niin sieltä löytyi täsmälleen samanlainen mötikkä kuin Clavulta, ja tuolla rakenteella joka on EI sport-alustalle tarkoitettu (minullakin m-paketti 2003). Mutta minun autostani löytyi anturi, jonka varaosanumero päättyy 697, eikä 699 tai 700 jotka on listoilla.
Tuossa oman auton anturissa on kaikki logot ja päiväykset samalla lailla kuin Clavun autossa, mutta tuota numeroa 1 093 697 ei löydy Realoemista eikä bmwfanin ETK:sta. Mistähän tässä oikein on kysymys?
Miksi m-sport alustalla varustetuissa autoissa on sensorin kiinnitys kuin tuossa "Xenon lights = YES" optiossa, eli EI-sport alusta? Ja mikä on tuo varaosanumero, jota ei mikään systeemi näytä tuntevan? Osan päiväys oli kuitenkin 19.12.2002 ja minun auto on rullannut 24.1.2003 linjalta ulos, eli osa on orkkis ja BMW logolla mutta numero on kumma.
Tero
Comment