Do, diin .... E39 528i -99
Elikkäs homman nimi on tää.
Aikaisempia postauksia katsottu ja sekä nykimisviat FAQ !
Mutta en ole löytänyt näistä tarkkaa vastausta!
Vika ?
Eli nykimistä tyhkäkäyti välillä seilaa tehot puuttuvat/olemattomat...
Vikakoodit luettu ja "Camshaft censor" Jep elikkä imupuolen nokka-akselin impulssi anturi.
Ok. Hankin uuden anturin ja olin sitä vaihtamassa.
Niin kuin kuvista väkyy VANOS solenoidin takana sijaitsee anturi.
(Kuva 1)
Rupesin purkamaan. VANOS solenoidi pois ja sen jälkeen anturia joka on yhdellä kuusiokololla kiinni.
No niin... kokeilin anturin "töpseli" päätä (KUVA 2) ja sehän HEILUI oiken kunnolla !
Eli "ohjaus yksikkö" / "antureiden johtojen läpivienti" (KUVA 3)
Siellä se vika on !!
impulssianturi itsessään on ehjä.
Soitin vielä lämpimikseni Laakkosen huoltoon ja sepustin koko jutun asentajalle.
No kelpo mies kertoi tehneesä useaan noita anturien uusimisia (se ei nyt mitään kerro asentajasta) mutta eivat ole korjanneet/uusineet tuota "LAATIKKOA" johon anturin pää sekä muiden anturien johdot menevät.
Kehotti tuomaan MarmoriTiskille ja tilaamaan ajan ... noo
Eli
1) Liimaus tuskin toimii vai onko kenelläkään mennyt vastaavan laisesti ??
2) Mitä on kustantanut tuon laatikon vaihto?? (liikkeessä? ) Any One ???
3)Vetäsin kiinni nippusiteellä anturin ja läheisen vesi putken kanssa.
-nyt anturi on kiinni napakasti mutta testilenkin jälkeen tosi tukkosta menoa..Meno siis jatkuu.. Oikein hävettää ajella Bimmerillä, kun tuntuu että konetta laiskottaa samanlailla, kuin meikäläistä Sunnuntaisin
Elikkäs homman nimi on tää.
Aikaisempia postauksia katsottu ja sekä nykimisviat FAQ !
Mutta en ole löytänyt näistä tarkkaa vastausta!
Vika ?
Eli nykimistä tyhkäkäyti välillä seilaa tehot puuttuvat/olemattomat...
Vikakoodit luettu ja "Camshaft censor" Jep elikkä imupuolen nokka-akselin impulssi anturi.
Ok. Hankin uuden anturin ja olin sitä vaihtamassa.
Niin kuin kuvista väkyy VANOS solenoidin takana sijaitsee anturi.
(Kuva 1)
Rupesin purkamaan. VANOS solenoidi pois ja sen jälkeen anturia joka on yhdellä kuusiokololla kiinni.
No niin... kokeilin anturin "töpseli" päätä (KUVA 2) ja sehän HEILUI oiken kunnolla !
Eli "ohjaus yksikkö" / "antureiden johtojen läpivienti" (KUVA 3)
Siellä se vika on !!
impulssianturi itsessään on ehjä.
Soitin vielä lämpimikseni Laakkosen huoltoon ja sepustin koko jutun asentajalle.
No kelpo mies kertoi tehneesä useaan noita anturien uusimisia (se ei nyt mitään kerro asentajasta) mutta eivat ole korjanneet/uusineet tuota "LAATIKKOA" johon anturin pää sekä muiden anturien johdot menevät.
Kehotti tuomaan MarmoriTiskille ja tilaamaan ajan ... noo
Eli
1) Liimaus tuskin toimii vai onko kenelläkään mennyt vastaavan laisesti ??
2) Mitä on kustantanut tuon laatikon vaihto?? (liikkeessä? ) Any One ???
3)Vetäsin kiinni nippusiteellä anturin ja läheisen vesi putken kanssa.
-nyt anturi on kiinni napakasti mutta testilenkin jälkeen tosi tukkosta menoa..Meno siis jatkuu.. Oikein hävettää ajella Bimmerillä, kun tuntuu että konetta laiskottaa samanlailla, kuin meikäläistä Sunnuntaisin
Comment